انتشار چاپ جدید «سلول های بهار» با یادداشتی از رهبر انقلاب.


ساعت: 23:26
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838859

از انتشارات رهیار و نمایشگاه کتاب تهران؛

چاپ جدید سلول های بهار با یادداشتی از رهبر معظم انقلاب در تجلیل از زحمات دکتر حسین بهاروند (راوی کتاب) در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب «سلول های بهاری» شامل زندگی نامه و خاطرات دکتر حسین بهاروند، بنیانگذار سلول های بنیادی در ایران است که توسط بهنام باقری و انتشارات رهیار منتشر شده است.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در یادداشتی درباره این کتاب نوشتند: «کتاب دکتر بهاروند را منتشر کنید. خداوند او و عزیزش را رحمت کند و او را برای اسلام و مسلمین حفظ کند.

دکتر حسین بهاروند استاد محترم و مؤسس پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول های بنیادی در سال 1374 به این پژوهشکده پیوست و پس از چندین سال تحقیق در سال 1382 سرانجام برای اولین بار موفق به دستیابی به سلول های بنیادی شد.

جنین انسان ایجاد کنید. این فعالیت‌ها به همکارانش اجازه داد تا شاخه‌های مختلف پزشکی بازساختی را در ایران تأسیس کنند.
سلول های بهار توسط انتشارات بهنام باقری و رهیار منتشر شده و به شرح فراز و نشیب های تولید و توسعه سلول های بنیادی و خاطرات دکتر بهاروند، محقق و پدر دانش سلول های بنیادی در ایران می پردازد.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بیست و یکم آغاز شد و تا سی و یکم فروردین ماه 1301 در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می شود.


81c62828 7873 4e61 b2c6 e4bf14246bf8 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید