انتصاب دبیر بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر فتح هرمشهر

ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782698

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی رضا مردانی را به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر فتح هرمشهر منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طی حکمی از سوی کادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، رضا مردانی مدیرکل فرهنگ اسلامی و نهاد رهبری منطقه آزاد اروند به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر فتح هرمشهر منصوب شد.

متن حکم دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر به شرح زیر است:

«جشنواره تئاتر فتح خرمشهر به عنوان یکی از رویدادهای نمایشی شاخص در عرصه مقاومت و ایثار، جایگاه ارزنده ای در بین هنرمندان ارجمند تئاتر و مردم صبور و استوار خوزستان به ویژه هرمشهر دارد.

اتفاقی که وسیله ای برای ثبت صحنه های از خودگذشتگی قهرمانان واقعی میهن در قاب ماندگار هنرهای نمایشی از نگاه بینش و خلاقیت اهالی محترم هنر نمایش و یقیناً شایسته است. مشاهده و ارتقاء

نظر به تجارب و تعهد جنابعالی و مسئولیت جنابعالی در مدیریت فرهنگ اسلامی و هدایت منطقه آزاد اروند، به موجب این حکم به سمت «دبیر بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر فتح هرمشهر» منصوب می شوید.

امید است به لطف خداوند مهربان، با افزایش ظرفیت و امکانات منطقه آزاد اروند، نهادهای استانی و استفاده از تخصص و تجربه هنرمندان پرتلاش خوزستان و بویژه هنرمندان آبادان و هرمشهر قهرمان با درایت و تلاش و کوشش با توجه به شرایط خاص بیماری عروق کرونر قلب و حفاظت “در برپایی این رویداد ارزشمند هنری به سلامتی هنرمندان و مخاطبان هنرهای نمایشی افتخار کنید”.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید