انتصاب شهرداران 38 شهر مازندران / پرونده 15 شورای منتخب در روند درخواست دستگاه ها

ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779742

این را مدیرکل خدمات شهری استانداری مازندران اعلام کرد

محمد محمدی گفت: تاکنون برای 38 شهردار از مجموع 58 شهر مازندران حکم صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی تکامی در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: از مجموع 58 شهر مازندران تاکنون برای 38 شهردار زیر 200 هزار نفر حکم صادر شده است و مراحل احکام برای شهرداران چهار شهر ساری، بابل انجام شده است. ، آمل و قمشهر 200 هزار نفری در وزارت کشور.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به معرفی شوراهای منتخب برای تصدی پست های شهرداری همزمان با تشکیل شوراها، مردادماه امسال به وزارت کشور اضافه کرد: مصوبه آنها را نداریم یا نداریم. رد صلاحیت.

محمدی تاکامی خاطرنشان کرد: 8 شهرداری به عنوان «ناظر» اداره می شوند و پرونده 15 منتخب شورا در مرحله استعلام توسط ناظران قرار دارد. شهرداری توسط ناظر اداره می شود.

مدیرکل خدمات شهری و شوراهای استانداری مازندران از مکاتبه با این شوراها برای تسریع در روند انتخاب شهردار خبر داد و افزود: هیچ مشکلی برای ادامه کار مدیران شهرداری وجود ندارد و می توانند به کار خود ادامه دهند. فعالیت تا انتخاب شهردار».

محمدی تاکامی گفت: مقایسه سوابق فرد منتخب با شرایط دریافت شهرداران بر اساس جمعیت شهری و سوابق مدیریتی خاص از موارد مورد تاکید در این دوره است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید