انتظارات جامعه ایجاد تحول جدی در نظام قضایی است


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909260

پارسایان معاون فناوری اطلاعات دادگستری یزد گفت: با ابلاغ آخرین سیاست ها و تدابیر اتخاذ شده در مرکز و لزوم توجه به اجرای برنامه های تحولی دادگستری استان، تحول بزرگی پیش بینی می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سعیدرضا پارسائیان امروز در کارگروه برنامه های اصلاحات قوه قضائیه اظهار داشت: با ابلاغ آخرین سیاست ها و اقدامات اتخاذ شده در مرکز و لزوم توجه به اجرای برنامه های اصلاحی دادگستری استان، یک کلان اجرایی شد. تغییر مورد انتظار است.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد، مدیریت عالی یک استان را در گرو بدنه فعال نیروی انسانی و عملکرد آنها دانست و تصریح کرد: نیروی انسانی یکی از ارکان مهم مدیریت تحول آفرین در نظام قضایی و قضایی است. توجه جدی به این موضوع ضروری است.

این ضابط قضایی تصریح کرد: در راستای سند تحول قوه قضاییه، آگاهی بخشی از مهمترین اهداف برنامه ریزی برای دستیابی به نتایج معقول است.

وی اجرای سند تحول قوه قضائیه را زمینه ساز تحولات مترقی و تحول آفرین در قوه قضائیه عنوان کرد و اظهار داشت: موفقیت مدیریت هر مجموعه برای اجرای به موقع و مناسب برنامه ها و تحقق اهداف سازمانی مرهون است. تلاش مجاهدانه منابع انسانی آن مجموعه ای است.

پارسایان یادآور شد: طراحی انتخاب الگوهای شایستگی مدیران نمونه استانی در سال های آینده بر اساس روند رشد، توانمندسازی و بررسی فعالیت های تحول آفرین مجموعه ها در دادگستری استان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید