انتظار بی پایان برای «عود» برای احیای بافت فرسوده معابر شهری/ کوچه های تشنه آسفالت


زمان: 09:01h
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1855693

کندر یکی از شهرهای شهرستان هلیل آباد است که اهالی آن از وضعیت فرسودگی آسفالت و خاکی برخی معابر این شهرستان گلایه دارند و خواستار توجه ویژه مسئولان استانی و شهرستانی و ساماندهی این وضعیت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; امروزه یکی از مشکلات اساسی و زیربنایی در هر منطقه، نبود آسفالت معابر، کوچه ها و خیابان هاست که می تواند نارضایتی بسیاری از شهروندان را به همراه داشته باشد که شاید پرداختن به وضعیت آسفالت در هر نقطه از شهر یکی از آنها باشد. مهمترین اقدامات و وعده های شهرداری به مردم.

در برخی مناطق شهر کندر همچنان شاهد آسفالت معابر و کوچه ها نیستیم که به دلیل آلودگی وضعیت نامناسبی را در منطقه ایجاد کرده و مشکلات زیادی را در حمل و نقل، نظافت و بهداشت محیطی شهروندان ایجاد کرده است..

از شهرداری و متولیان امر انتظار می رود برخی از معابر و کوچه های کثیف گچساران را آسفالت کنند تا ساکنان این مناطق طعم زندگی بدون خاک را بچشند..


db13345d 80c6 4409 b551 d9e536962214 خبر خاکستری


165 هزار متری معابر شهر کندر هنوز خاکی است

علی نصرتی شهردار کندر در گفت و گو با خبرنگار صبح توس; وی با بیان اینکه بیش از 165 هزار متر مربع از معابر شهرستان کندر همچنان خاکی است، گفت: برای آسفالت این جاده ها میلیاردها تن وام نیاز است و برای رفع مشکلات نیازمند اعتبار و مشارکت مردمی هستیم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه ساماندهی وضعیت راه های شهرستان قطعا نیازمند حمایت های استانی است، خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات ویژه برای این شهرستان یکی از درخواست های ما است تا درآمدهای پایینی که در این گونه شهرستان ها وجود دارد امکان پذیر باشد. آسفالت کردن یا آسفالت ساختن. فعالیت های ساختمانی به طور قابل توجهی امکان پذیر نیست

شهردار کندر از تلاش های مکرر شهرداری برای اخذ اعتبارات منطقه ای برای ترمیم آسفالت معابر این شهر خبر داد و بر تامین بلاعوض قیر لازم اصرار ورزید و تصریح کرد: اعطای وام های لازم.

وی همچنین به نامگذاری یکی از خیابان های کندر به عنوان کوچه کتاب یا کتابخانه اشاره کرد و اذعان داشت: موضوع نامگذاری یکی از خیابان های کندر به عنوان کتاب در شورای اسلامی شهر و به محض تصمیم گیری برای نامگذاری چهارباغ بررسی می شود. در خیابان تابلوی “کوچه کتاب” قرار خواهد گرفت..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید