انتظار می رود استقلال و فرهاد مجیدی در تیم ملی به میدان بروند

انتظار می رود استقلال و فرهاد مجیدی در تیم ملی به میدان بروند

تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی ارزشمند مقابل عراق در ششمین روز از راهیابی به جام جهانی قطر و راهیابی به بزرگترین رویداد ورزشی جهان، سه دیدار رسمی اما تشریفاتی را در پیش رو دارد تا کار خود را در این مرحله تکمیل کند. یک تورنمنت وارد مرحله آماده سازی برای جام جهانی شوید.
شجاع خلیل زاده یکی از مدافعان میانی تیم ملی که در تمامی دیدارهای این مرحله حضور داشت با دریافت کارت زرد مقابل عراق دو اخطاره شد تا دیدار بعدی تیم ملی را از دست بدهد.

در غیاب شجاع هلیل زاده به نظر می رسد بهترین شانس برای حضور در تیم ملی سیاوس یزدانی، مدافع میانی 29 ساله استقلال را داشته باشد.

یزدانی که بهترین سال فوتبالی خود را تجربه می کند و یکی از بهترین های استقلال و فصل بیست و یکم است، هرچند در سال های اخیر معمولا در اردوهای تیم ملی حضور داشته است، اما همچنان تجربه حضور در مسابقات ملی و رسمی را ندارد. و بازی با امارات. این موضوع می تواند یزدانی را قادر سازد تا برای اولین بار برای تیم ملی بازی کند.

دیدار تیم های ملی ایران و امارات از هشتمین روز از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ساعت 18 روز سه شنبه 12 بهمن ماه به میزبانی ایران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید