انتقاد از استفاده از دلایل وضعیت فعلی / انتصاب یکی از نزدیکان «محمدعلی نجفی» در مجتمع بانکی


زمان: 19:18
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842683

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از استفاده از دلایل شرایط کنونی و با اشاره به انتصاب یکی از نزدیکان شهردار اصلاح طلب سابق تهران به مجموعه بانکی کشور، گفت: وزارت اقتصاد باید به این انتصاب رسیدگی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بابای کارنامی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس از نقش نظارتی خود صرف نظر نخواهد کرد، تاکید کرد:

وی افزود: با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی، گفتمان سیاسی و اداری به سمت خدمت خالصانه و صادقانه به مردم سوق پیدا کرد. برای بازگرداندن اعتماد مردم

یکی از اعضای فراکسیون شورای مرکزی انقلاب اسلامی در مجلس تاکید کرد: امروز این توقع جدی وجود دارد که افرادی که به فکر مردم، انقلاب و کار خالصانه هستند در نیازهای فعلی پای کار بیایند.

بابای کارنامی با اشاره به انتصاب فرجود از نزدیکان محمدعلی نجفی (شهردار سابق تهران) در یکی از شرکت های مرتبط با یکی از بانک های کشور، گفت: اصلاح طلب در دور پنجم قرار دارد.

وی افزود: مجلس به زودی بررسی انتصابات به ویژه در هیات مدیره بانک ها و شرکت های تابعه را آغاز خواهد کرد.

بابای کارنامی گفت: دلایل وضعیت فعلی همواره مورد انتقاد نمایندگان مجلس بوده است و البته تاکید می کنم که نمایندگان مجلس قصد دخالت در دستور و … را ندارند که این مقام ارشد استانی تاکید کرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: امروز سنگرهای اقتصادی با توجه به شرایطی که مردم در آن قرار دارند بسیار حساس هستند و باید مراقب باشیم که اصلاح طلبان لیبرال باز هم با اتخاذ این مواضع اقتصادی مردم را ناامید نکنند. “

بابایی کارنامی همچنین با اشاره به انتصاب‌ها در شرکت‌های گروه ایمیدرو – سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران – گفت: به‌دنبال بررسی و بررسی جدی این شرکت‌ها هستیم و تاکید می‌کنیم که نتیجه وضعیت فعلی این است. واضح است که استفاده از آنها نه از نظر حرفه ای و نه از نظر سیاسی توجیه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید