انتقاد از من و تیم ملی منصفانه نیست. سریع ترین صعود تاریخ آسیا را داشتیم/ تصمیم گرفتم در دفاع وسط در کانون توجه بازی کنم!


ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855814

اگر در اروگوئه با اروگوئه، آرژانتین و برزیل بازی کنیم، از او استقبال می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فکر نمی کنم این انتقاد منصفانه باشد. نباید فراموش کنیم که سریع ترین صعود به جام جهانی را در تاریخ آسیا داشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از اردوی قطر به تهران گفت: مشکلات زیادی در این اردو وجود داشت و سعی کردیم راه حلی پیدا کنیم تا بتوانیم در قطر اردو بزنیم. هوا گرم بود و زمین بدی داشتیم که کار را برای بازیکنان سخت می کرد. با این حال، ما باید به آینده فکر کنیم.

وی درباره شکست تیم ملی فوتبال الجزایر در دیدار تدارکاتی گفت: این یک بازی دوستانه بود. ما خودمان را معذور نمی‌دانیم، اما برای آماده‌سازی مشکلات زیادی داشتیم. از عملکرد تیم در نیمه اول راضی نیستم، اما در نیمه دوم بهتر بودیم. اشتباهات بچگانه ای کردیم و این پیروزی را به الجزایر تبریک گفتیم اما خودمان را باختیم. آنها برنده نشدند.

اسکوچیچ ادامه داد: نمی توانم از شرایط اردوی تیمم راضی باشم. چون من 3 مسابقه از فدراسیون درخواست کردم و فقط یک بازی انجام دادیم. من از فدراسیون خواستم که از این پس کار فیفادی بعدی (شهریور) را انجام دهد و امیدوارم شرایط این اردو هرگز تکرار نشود. این 15 روز بازیکنان بسیار پرشور و مشتاق بودند و این برای ما یک نکته مثبت بود. چشم انداز ما برای آینده است.

او درباره صحبت های شخصی با بازیکنان و انتقاد از خود گفت: به نظر من طبیعی است که یک مربی بخواهد با بازیکنانش صحبت کند. اگر در مورد منتقدان از من بپرسید، باید بگویم که اولین منتقد من هستم. ما در این بازی 5 بازیکن نداشتیم که 2 نفر از آنها آخرین مدافعان ما بودند، برخی از آنها مثل وحید امیری برای تیم ملی خیلی مهم بودند. می دانید که نام این مسابقه یک بازی دوستانه است و به نظر من نقد آنقدرها هم منصفانه نیست. نباید فراموش کنیم که سریع ترین صعود به جام جهانی را در تاریخ آسیا داشتیم.

سرمربی تیم ملی با اذعان به اینکه از امید نورافکن به عنوان مدافع میانی استفاده کرده است خاطرنشان کرد: من مربی هستم و چنین تشخیصی دادم. اگر چنین است، برای چه کسی بازی می کنید؟ من همان مربی ای هستم که وقتی تیم ملی حداقل با حذف از مسابقات مقدماتی جام جهانی پیش رفتیم. نمی‌خواهم بازیکنان را یکی یکی نام ببرم. وقتی بردیم کل تیم نقش داشت و وقتی باختیم همه تاثیرگذار بودند.

اسکوچیچ در خصوص لغو بازی دوستانه با اروگوئه گفت: به نظر شما 22 ساعت پرواز و برگشتن بعد از بازی طبیعی است؟ طبیعی نیست. دو ماه پیش بهترین بازی ها را می خواستم و در کمپ کانادا می خواستم بعد از کانادا و اکوادور با تیم دیگری بازی کنم. باید با تیم هایی روبرو شویم که شبیه رقبای خود در جام جهانی هستند. اگر (در اروگوئه) با اروگوئه، آرژانتین و برزیل بازی کنیم، استقبال خواهیم کرد!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید