انتقاد اعضای کمیسیون عمران از افزایش قیمت هتل و هواپیما در ایام عید


ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819557

سخنگوی کمیسیون اتباع مجلس گفت: یکی از ایرادات مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون افزایش قیمت هتل و مسافرخانه بود. همچنین در این جلسه موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما مطرح و از مسئولان مربوطه انتقاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه روز دوشنبه (15 فروردین) این کمیسیون گفت: امروز جلسه ای با حضور مسئولان راهداری، هلال احمر، ناجا و نمایندگانی که چه کردند برگزار شد.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت دو ساله سفر در کشور به دلیل شرایط تاج، عید امسال شاهد افزایش تردد و رفت و آمد در نوروز بودیم اما متاسفانه شرایط برای پذیرایی از مسافران خوب پیش نمی رفت.

سخنگوی کمیسیون اتباع مجلس گفت: یکی از ایرادات مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون افزایش قیمت هتل و مسافرخانه است. همچنین در این جلسه موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما مطرح و از مسئولان مربوطه انتقاد شد.

ایری افزود: اعضای کمیسیون اتباع مجلس به اتفاق آرا خواستار رفع نواقص و مدیریت خدمات در تعطیلات پیش رو شدند تا دیگر شاهد چنین بی نظمی هایی در کشور نباشیم.

وی با اشاره به تصادفات جاده ای گفت: یکی دیگر از انتقادات اعضای کمیسیون راه های کشور بود و انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی در اسرع وقت نسبت به رفع و ترمیم جاده های خطرناک کشور اقدام کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان گفت: کمیسیون عمران مجلس فردا میزبان وزیر راه و شهرسازی خواهد بود تا گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در سال 1400 و برنامه های مسکن و حمل و نقل در سال 1401 ارائه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید