انتقاد افشین گتبی از برنامه تدارکاتی تیم ملی فوتبال


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836562

سرمربی سابق تیم ملی ایران از آمادگی ضعیف تیم ملی برای جام جهانی 2022 انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آسوشیتدپرس، در حالی که تیم های ملی ژاپن و کره جنوبی با تمرینات عالی مقابل برزیل ماه آینده آماده سازی عمیق خود را برای جام جهانی آغاز کرده اند، تیم ملی فوتبال ایران یکی از رقبای آمریکا در جام جهانی است. . او هنوز به خوبی برای مسابقات آماده نشده است.

ایران در گروه B جام جهانی که از 30 آبان ماه در قطر آغاز می شود، با تیم های ملی انگلیس و آمریکا همگروه است. اگرچه اخباری از ایران حاکی از آن است که این تیم در ماه ژوئن در دیداری دوستانه مقابل نیوزلند قرار خواهد گرفت و در مورد بازی احتمالی مقابل کانادا صحبت خواهد کرد، اما فدراسیون ایران هنوز این بازی ها را به طور رسمی تایید نکرده است.

افشین گاتبی، سرمربی تیم ملی ایران در فصل 11-2009 به آسوشیتدپرس گفت: به نظر نمی رسد برنامه خاصی وجود داشته باشد. زمان مهم است و آمادگی برای موفقیت تیم ملی ایران حیاتی است.


14010215000226 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

وی افزود: اکثر تیم ها از قبل مسابقات را ترتیب داده اند و دیگر حریفان خوب زیادی در دسترس نیستند. ایران باید فورا بازی های مناسب را برای آماده شدن برای جام جهانی آماده کند.

در ایران به عدم تحرک دوستان انتقاد شده است، به طوری که سرمقاله ماه گذشته تهران تایمز چنین بود: «ایران مثل همیشه در حال از دست دادن یک فرصت طلایی است». بود.

میرشاد ماجدی، رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت تا زمانی که جزئیات نهایی نشود، مسابقه ای اعلام نخواهد شد.

ایران در رده بندی فیفا در رده بیست و یکم قرار دارد و در حال حاضر با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ برای پنجمین بار به جام جهانی می رسد اما هنوز به دور اول صعود نکرده است.

قطبی ادامه داد: در دوران مسئولیتم مانند کسانی که قبل و بعد از من آمدند با بسیاری از این چالش ها مواجه شدم. ناامید کننده است زیرا ایران نسل طلایی بازیکنان دارد و اگر بهترین حمایت و آمادگی را داشته باشند می توانند به پتانسیل واقعی خود در عرصه جهانی دست یابند.


14010109000664 Test PhotoN خبر خاکستری

کارلوس کی روش جانشین قطبی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران از کیفیت بازی های دوستانه ایران در آستانه جام جهانی 2018 گلایه کرد و در آن زمان ایران با تیم های ترکیه، لیتوانی، سیرالئون، الجزایر و الجزایر بازی می کرد. تونس و ازبکستان

اگر به تدارکات تیم ملی ایران برای چهار دوره جام جهانی اخیر نگاه کنید، به جایی نمی رسید. این یک نتیجه گیری ساده است. در سال 2017، کی روش خواستار الگوبرداری از کره شد. همزمان هفت بازیکن تیم ملی ایران در شبکه های اجتماعی از کره جنوبی در تمرینات خواستند الگو بگیرند.

این بار کره جنوبی که در گروه H با پرتغال، اروگوئه و غنا همگروه است، دوم خرداد در سئول به مصاف برزیل می رود و چهار روز بعد با شیلی و 10 خرداد با پاراگوئه دیدار می کند.

ژاپن آماده شدن برای گروه E – شامل آلمان، اسپانیا و کاستاریکا یا نیوزلند – را در هفته اول ژوئن با برزیل و پاراگوئه آغاز می کند.

عربستان نیز از آسیا مجوز حضور در این مسابقات را دریافت کرده است و قطر به صورت خودکار به عنوان میزبان در این مسابقات شرکت خواهد کرد. استرالیا و امارات در مرحله پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا برای کسب سهمیه دیگری در قطر با تیم پنجم آمریکای جنوبی روبرو شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید