انتقاد با اغتشاش و خرابکاری متفاوت است/ با خرابکار باید قاطعانه برخورد شود


ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902782

حجت الاسلام نیک بن با بیان اینکه معتقدیم باید دست منتقدان را بوسید، گفت: قانون باید در مقابل خرابکاران و افرادی که به اموال عمومی و شخصی مردم و امنیت جامعه آسیب می رسانند محکم بایستد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کو سره در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر سه رکن دین، رهبری و مردم استوار است، گفت: تا زمانی که این سه رکن وجود دارد، انقلاب اسلامی استوار و پایدار خواهد ماند و هیچ نیرویی نمی تواند به آن حمله کند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهیم تا بر مشکلات فائق آییم، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به دنبال تهاجم به نظام و انقلاب با دسیسه های مختلف بوده اند و حتی در اتفاقات اخیر او با حجاب به میدان آمد و به حرمین ما و نیروهای امنیتی و نظامی ما توهین کرد.

نماینده مردم کاشمر با بیان اینکه در حوادث اخیر افرادی بودند که به پیامبر اکرم(ص)، حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) توهین کردند و این افراد با افراد منتقد متفاوت بودند، تصریح کرد: اختلاف است. بین انتقاد و اغتشاش و خرابکاری و ما معتقدیم که باید دست افراد منتقد را ببوسید اما دست خرابکاران را قطع کنید.

وی با اشاره به اینکه قانون باید در مقابل خرابکاران و افرادی که به اموال عمومی و خصوصی مردم و امنیت جامعه آسیب می رسانند محکم بایستد، اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران پیشرفت های بزرگی داشته و کاری را انجام داده است که در آفریقای جنوبی و شمال انجام شد. آمریکا و اروپا، کانادا، اسپانیا و… موج اسلام گرایی، موج تشیع و موج اسلام هراسی بیشتر می شود و این یکی از دستاوردهای انقلاب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید