انتقاد تندی سرمربی پرسپولیس از تبعیض ها

انتقاد تندی سرمربی پرسپولیس از تبعیض ها

اسماعیل حلالی درباره شرایط تیم امید پرسپولیس گفت: امسال نسبت به سال های اخیر نتایج بهتری گرفتیم چرا که در هیچ رده ای این شرایط را نداشتیم. تیم امیدهای ما نزدیک به 12 سال بود که استقلال، پیکان و سایپا را نبرده بود. خدا کمکمون کنه تلاش کردیم و با اینکه دیرتر شروع کردیم اما موفق شدیم به نتایج خوبی برسیم. از آنجایی که مسابقات به تعویق افتاد، این فرصت را به دست آوردیم که از نظر بدنی و تاکتیکی تیم را به شرایط خوبی برسانیم. ممنون از همه همکارانم و همچنین محسن خلیلی که واقعا کمک بی نظیری کردند.

وی افزود: تیم خوبی داشتیم و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم اما به نظر می رسد تیم ما صاحب ندارد. نکته مهم این است که آنها نباید اجازه دهند ساختار تیم از هم بپاشد. نزدیک به یک ماه از پایان بازی ها می گذرد، به جای حفظ ساختار تیم و جذب بازیکنان خوب از سایر تیم ها، متاسفانه آنقدر مشکلات وجود دارد که بازیکنان تیم ما از هم جدا می شوند. مشکلات تیم بزرگسالان آنقدر زیاد است که به نظر می رسد تیم امید برایشان اهمیت چندانی ندارد. شایسته نبود بازیکنانی که ما مربی آنها بودیم بعد از یک فصل کار سخت جدا شوند.

وی افزود: با پرداختی که در اسفند انجام شد، کل مبلغ پرداختی به ما و بازیکنان 50 درصد شد، بنابراین بازیکنان کنسل شده و می روند. تمام زحماتی که زیر آفتاب کشیدیم و برای پرسپولیس سرمایه کردیم هدر رفت. این واقعا درست نیست.

وی ادامه داد: دیگر کسی به دنبال بازیکن سازی نیست. الان یک بازیکن سالی 15 میلیارد درآمد دارد در حالی که اگر آکادمی ایده آل داشتیم 10 میلیارد می شد. اگر این 10 میلیارد تن را برای تیم های اصلی هزینه کنیم و در مجموع سالی 5 بازیکن در تیم بزرگسالان بگیریم و آنها بازی کنند، سود می کنیم. اگر باید کار شود باید کار کنیم تا بازیکنان هر سال به سطح بالاتری بروند. با این حال، هیچکس برای تیم های پایه هزینه نمی کند. در عوض افرادی مثل آقای انصاری فرد با دروازه بان دوم تیم به مبلغ 30 میلیارد تن قرارداد بستند و این دروازه بان اکنون از قایق تفریحی لذت می برد و 30 میلیارد دریافت می کند.

وی درباره وضعیت تیم بزرگسالان پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس ستاره های زیادی را از دست داد. احمد نورالهی، کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده از جمله ستاره های تیم ملی هستند که پرسپولیس را ترک کردند. وقتی بازیکنی از این سطح خارج می شود، بازیکنی که در همان سطح است باید منصوب شود. در این شرایط نمی توان گفت پرسپولیس امسال نتیجه بدی گرفته است، چون پرسپولیس پنج سال است قهرمان شده، توقعات بالاست و همه دوست دارند دوباره قهرمان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید