انتقاد تند رسانه های اصولگرا از علی دایی/مقابله سیاست با لشکری ​​از لایک ها

انتقاد تند رسانه های اصولگرا از علی دایی/مقابله سیاست با لشکری ​​از لایک ها

مشرقی در مقاله ای در انتقاد از علی دایی نوشت: کسانی که توهم امنیت کشور را می خورند و فکر می کنند به خاطر برخی سوابق می توانند با چند شعار یا لایک با حکومت قانونی یک کشور مقابله کنند. اولاً باید منطقاً فهمیدند که این روند اشتباه است و آنها برای مقابله با عقلانیت قانون و سیاست با «ارتش لایک ها و مشتریان رستوران» خیلی جوان هستند.

مشرق در مقاله ای در انتقاد از علی دایی نوشت: مهر و موم زمانی مفید و آموزنده خواهد بود که با در نظر گرفتن آسیب های وارده به مردم، امنیت و اقتصاد با توضیحاتی مانند توضیحات علی دایی علیه قانون، رسانه ها و مردم همراه شود. یک دایی باید با دشمن همراه شود و البته مجازات های بازدارنده نیز در نظر گرفته شود.

علی دایی در مواجهه با اغتشاشات ۷۰ روزه اخیر و قضایای جام جهانی، درست خلاف عقلانیت رفته و راهی را طی کرده است که او را در کنار بدخواهان مردم ایران قرار داده است.

چه می شود اگر علی دایی بابت سخنان نادرستی که در مورد حادثه ای در ادبیل انجام داده و دروغ از آب در آمده است عذرخواهی نکند و به نام مردمش به عنوان مهمان ایران در جام جهانی شرکت کند و این سرانجام با اخطار رسمی با بستن گالری جواهرات خود، گامی در جهت قطع تجارت مردم و همراهی با شورشیان برداشت.

اگرچه در مورد اخیر، این اقدامات تنها با «مهر قضایی» مواجه شد، اما عملاً از سوی قانون و نهادهای حافظ امنیت کشور بی‌پاسخ ماند و اگر این وضعیت بی‌پاسخ تنها مشمول مهر موقت باشد. قطعا آسیب بیشتری خواهد داشت.

کسانی که توهم امنیت کشور را می خورند و به خاطر برخی سوابق فکر می کنند که با یک سری شعار یا لایک می توانند با حکومت قانونی یک کشور مقابله کنند. اولاً باید منطقاً فهمیدند که این روند اشتباه است و آنها برای مقابله با عقلانیت قانون و سیاست با «ارتش لایک ها و مشتریان رستوران» خیلی جوان هستند.

ضمناً همه شهروندان از جمله آقای دایی وظیفه دارند از قانون، دولت و کشوری که ناموس و مال خود را مدیون آن هستند، اطاعت کنند.

انجام این اقدام توجیهی برای متخلف و تبرئه وی البته وظیفه نهادهای قضایی، امنیتی و صنفی است.

دوم و بعد از این درک، باید به «وسایل برخورد متصل» نیز توجه شود.

لوله کشی کار کوچکی است که حتی ما در شبکه های اجتماعی دیده ایم که با طعنه های براندازان مواجه شده است!

بلكه پلمب زمانی مفيد و آموزنده خواهد بود كه همراه با توضيحات افرادي مانند علي دايي عليه قانون، رسانه ها و مردم با در نظر گرفتن آسيب هاي وارده به مردم، امنيت و اقتصاد ناشي از همراهي امثال دايي با مردم باشد. دشمن و البته با توجه به اینکه عوامل بازدارنده باید لحاظ شود.

تنها در این صورت است که می توان امیدوار بود که پیگیری های قانونی، امنیتی و قضایی موثر واقع شود و سرمایه هایی مانند آقایی دایی به اشتباه خود پی ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید