انتقاد تند پرسپولیس از صنعت نفت

انتقاد تند پرسپولیس از صنعت نفت

مصطفی قنبرپور درباره شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس تیمی نبود که همیشه بوی قهرمانی بدهد و بازیکنان صنعت نفت هم جان خود را فدا کردند. آنها زیاد دویدند و مشخص بود که برای این مسابقه آمادگی خوبی دارند.

وی با اشاره به اشتباه ابتدایی حامد لاک که گل اول نفتی ها را به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: گل اول حریف از دروازه بان باتجربه ای به اندازه تیم پرسپولیس بعید بود و صنعت نفت گل دوم را بسیار فنی زد. بازیکنان پرسپولیس در این دیدار در حد استاندارد نبودند و غیبت چند نفر تاثیر زیادی روی این تیم گذاشت. کادر فنی بهتر از هرکسی می داند مشکل چیست.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود احمد گوهری مقابل صنعت نفت بازی کند، گفت: گوهری در دیدار مقابل کپر رفسنجان کمی نامتعادل بود و باید کم کم به این تیم بپیوندد. برای من افتخار است که در کنار افرادی مانند سیدجلال حسینی بازی کنم و هنانف نیز کم کم دارد به تیم می پیوندد. فراموش نکنیم که شانس در لیگ قهرمانان آسیا در دروازه پرسپولیس درخشید و بارها این تیم را نجات داد. نمی دانم چرا او نامتعادل است و مربیان باید با لک صحبت کنند.

قنبرپور در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با برتری استقلال توانسته 6 امتیازی شده را جبران کند، گفت: یک بار با برانکو در انتهای جدول بودیم و زمانی که در بازی اول با او به عنوان دستیار به پرسپولیس آمدم، 4 -0 «به سپاهان باختیم، امسال تیم هدف داشت و بازیکنان متحد و همدل بودند، در عین حال گفتیم پرسپولیس قهرمان می شود و برای رسیدن به هدفمان خیلی تلاش کردیم.

وی گفت: هیچ چیزی از ارزش پرسپولیس و لاک کاسته نشده است و پرسپولیس همچنان تیمی در بالای جدول است. آنها ممکن است خسته باشند و نیاز به بهبودی داشته باشند. حتی وحید امیری هم نتوانست بازی درخشان خود را انجام دهد. حریف هم ممکن است امتیاز از دست بدهد و 9 هفته تا پایان فصل باقی مانده است. بازی با استقلال می تواند پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کند که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید