انتقاد سرمربی قرمزها از اسکوچیچ

انتقاد سرمربی قرمزها از اسکوچیچ

ساکت الهامی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه نساجی درباره عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: در نیم فصل با تمام وجود وارد مسابقات شدیم. ما سخت کار کردیم، تلاش کردیم، متحد شدیم و نتایجی گرفتیم که شاید خیلی ها باور نکنند.

وی افزود: نمی خواهم اغراق کنم چون آمار مشخص است. تیمی که 11 بازی طعم شکست را نچشیده باید حرفی برای گفتن داشته باشد و به آن توجه شود. اواسط بازی و بعد از بازی با پرسپولیس بود که از سرمربی تیم ملی خواستم به نوع بازیکنان نساجی و عملکرد آنها توجه کند. الان که 16 بازی از لیگ گذشته دارم، چنین درخواستی دارم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: نساجی در تمام این 11 بازی در خانه حضور نداشته و در این 11 بازی به هیچ تیمی باخت. اگر این آمار متعلق به تیم های دیگر بود قطعا سر و صدا به پا می کرد اما از آنجایی که ما تیم شهرستانی آرامی هستیم نادیده گرفته می شود. آیا ممکن است تیمی در سطح اول فوتبال ایران 11 بازی انجام ندهد و به بازیکنانش توجهی نداشته باشد؟

الهامی تاکید کرد: مربیگری سلیقه ای است، هر مربی می تواند نظر خود را در مورد نحوه استفاده از بازیکنان داشته باشد اما البته باید شایستگان را دید. نمی خواهم نام ببرم که کدام یک از بازیکنان ما شایسته حضور و حضور در تیم ملی هستند زیرا فکر می کنم همه آنها بهترین هستند اما از سرمربی تیم ملی می خواهم به عملکرد بازیکنان نساجی توجه بیشتری داشته باشد. .

وی با اشاره به اینکه نساجی با توجه به شرایط میزبان در مازندران بیش از سایر تیم ها مجبور به سفر است، گفت: ما در روزهای تاج از تماشاگر محروم هستیم، نمی توانیم از ورزشگاه استفاده کنیم. جهنم حریفان، حتی ما نمی توانیم از ورزشگاه ساری در استان مازندران استفاده کنیم، پس باید به مشهد یا اصفهان برویم. در این شرایط با حمایت مالک باشگاه، تیم به تنهایی و با آرامش سفر می‌کند، اما هواداران می‌دانند که این سفرهای طولانی و سفرهای مکرر روی بدن بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد.

سرمربی نساجی ادامه داد: با شیوع ویروس تاج و غیبت چند بازیکن شاهد هستیم که افراد مختلفی به تیم ملی دعوت شده اند که همه برای ما قابل احترام هستند اما به عنوان مربی می دانم که بازیکنانم از بهترین ها هستند تاکید می کنم و تاکید می کنم که برخی از آنها شایسته حضور در تیم ملی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید