انتقاد عجیب تماشاگران از ورزشگاه های قطر: هوا سرد است!

میزبانی قطر در جام جهانی 2022 در پاییز انتقادهای زیادی را به همراه داشت اما به دلیل سیستم آب و هوای این کشور چاره دیگری وجود نداشت.
گفته می شود دمای هوای دوحه حتی در پاییز نیز بالای 20 درجه است و همین موضوع باعث شده تا مدیران فوتبال این کشور از سیستم های تهویه هوای قدرتمند در ورزشگاه ها استفاده کنند.
این سیستم ها باعث می شود تا هوای خنک به طور مداوم در داخل ورزشگاه جریان داشته باشد تا بازیکنان حاضر در زمین و هواداران روی سکوها از نظر گرمای هوا با مشکل مواجه نشوند که البته هزینه های چند میلیون یورویی برای آن به همراه داشت. قطر.

اما نکته عجیب و جالب اینجاست که بسیاری از تماشاگران حاضر در این استادیوم‌ها اکنون ادعا می‌کنند که کار این سیستم‌ها زیاد است و این موضوع در مسابقاتی که بعد از غروب خورشید برگزار می‌شود بیشتر به چشم می‌آید زیرا دمای هوا در این شهر کویری کاهش می‌یابد. آنجا. یک خشم است
گفته می شود که این امر حتی باعث شده تا برخی از تماشاگران حاضر در این ورزشگاه ها ژاکت یا کاپشن بپوشند که بسیار عجیب به نظر می رسد.
روزنامه دیلی میل با اشاره به این خبر مدعی شده است که مسئولان قطر تصور می کردند جام جهانی باید در تابستان برگزار شود و با توجه به دمای بسیار بالای این فصل به فکر چنین اقداماتی بوده اند اما موافقت فیفا برای برگزاری این مسابقات در پاییز آنها وضعیت را تغییر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید