انتقاد فرماندار بویار احمد از ایجاد رزومه در یکی از شوراهای شهر/شهرداری و شهرداری محل آزمون و خطا نیست.


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884704

فرماندار بویراحمد ضمن انتقاد از عملکرد یکی از شوراهای این شهرستان گفت: شورای محترم این شهرستان به جای رزومه سازی به فکر آینده این شهر و منطقه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، فرماندار شهرستان بویراحمد در حاشیه آخرین جلسه جمع بندی شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد که در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد، گفت: اعتباری تعیین نشده است. تاکنون شهرداری ها در بودجه سال 1401: جای نگرانی وجود ندارد و اعتبارات پیش بینی شده موجود است و منتظر تخصیص نهایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هستیم.

مهدوی مطلق با تاکید بر اینکه در هر صورت از شهرداری های شهر حمایت خواهیم کرد، از شورای یکی از شهرها شکایت کرد.

وی افزود: ما قانونا نمی توانیم در انتخاب شهردار شرکت کنیم اما به دلیل اینکه شهری که با چالش های جدی مواجه است در یک سال با میانگین دو ماه 6 یا 7 شهردار و رئیس را تجربه کرده و شهر معتاد تصمیمات اشتباه شده است. و شورای او هنوز به یک نتیجه اصولی نرسیده است.

فرماندار بویار احمد در این خصوص ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: ما یک انتقاد جداگانه داریم; ما نمی توانیم در مورد این شهر تصمیم جدی بگیریم و حقوق مردم، وقت عمومی و فرصت های عمومی هدر می رود. شورای محترم این شهر باید به فکر آینده این شهر و منطقه باشد نه اینکه ساخت و ساز را از سر بگیرد. شهر و شهرداری جای آزمون و خطا نیست.

خبرنگار: شیخ ممو

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید