انتقاد مجلس از بی توجهی و رکود رتبه بندی معلمان

انتقاد مجلس از بی توجهی و رکود رتبه بندی معلمان

نماینده مردم ساکز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: و آنگونه که شایسته ملت شریف ایران است برگردانید.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: اگر وظیفه ما این است که نماینده قوه مقننه و نظارت بر اجرای قوانین باشیم، اگر مطالبه احداث پل، جاده، فرودگاه، بزرگراه و تامین اعتبار لازم برای زیرساخت های اساسی در حوزه های انتخابیه و این الزام و یک دستاورد برای یک نماینده است اما امروز به دلیل تعلل و بی کفایتی برخی مدیران نما باید غصه افزایش بی رویه قیمت خودروهای بی کیفیت داخلی را بخوریم. لطفا انحصار را بشکنید تا ملت شایسته ایران همچون فرزندان مسئولان از بهترین و ایمن ترین تکنولوژی روز دنیا بهره مند شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: واقعاً درد دارد، وقتی گوشت، برنج، میوه، آجیل و نان خوشمزه را حذف کنیم، چگونه می توانیم به افزایش چند صد درصدی ماکارونی برای مشتریان خود پاسخ دهیم؟ در گذشته که سفره ها کوچکتر بود به آنها تعارف نکنید و رسما اعلام کنید که مردم سفره ها را جمع کنند و نان خشک را صاف بخورند البته اگر یارانه حذف نشود. توجیه این افزایش قیمت، قاچاق کالا و محصولات ایرانی به کشورهای همسایه است. اما واقعیت این است که آنچه باعث قاچاق کالای ایرانی می شود ارزانی آن نیست، بلکه بی استفاده بودن پول ملی است که بدون توصیه رهبر معظم انقلاب رواج پیدا نکرد.

رحیمی توضیح داد: صدا و سیمای عزیز; از بودجه خزانه استفاده نمی کنید؟ چرا شما مسئول این همه بی تدبیری و سوء مدیریت هستید؟ چه کسی به شما اجازه داد در کشورهای همسایه به دنبال یک قوطی روغن بگردید؟ آیا زیر سوال بردن اقتدار رژیم به نام نفت حلب قابل قبول است؟ اگر دنبال بهانه نیستید گزارشی تهیه کنید تا مردم بدانند که آیا خودرو و برنج و رانت و ماکارونی ایرانی قاچاق می شود که افزایش بی دلیل قیمت دارد؟

نماینده مردم استان کردستان خطاب به رئیس جمهور گفت: آیا وقت آن نرسیده است که با بانیان عاملان و مسببان وضعیت فعلی، اصول و منابع مفاسد اداری و اقتصادی را جدی بگیرید و تیم اقتصادی خود را تقویت کنید. چرا باید اجازه بدهیم سطح مطالبات مجلس و مردم نان و غذا تحویل دهد؟ تورم نقطه به نقطه کجاست؟ آیا این کاهش تورم نباید در سفره مردم و سبد کالا مشهود باشد؟ چرا به جای آن یارانه جدید ایجاد می کنید؟ تلاش و جبران اشتباهات حکومت داری ضعیف؟از اشتباهات گذشته درس بگیریم.یارانه اصلی با یارانه معیشتی دردی از مردم دوا می کند؟قبض آب و برق؟یارانه پانسمان موقت زخم های باز است.درمان اساسی باید باشد. در نظر گرفته شده.

نماینده مردم ساکز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: قانون تغییر وضعیت و اشتغال فرزندان شاهد را ابلاغ می کنیم و انتظار داریم در قبال مطالبات قانونی فرهنگیان برخورد قهرآمیز صورت گیرد. و از ادبیات تهدید آمیز پرهیز خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس خطاب به نمایندگان افزود: آیا برای توافق با دولت باید بعد نظارتی خود را تقویت کنیم؟ آیا باید در جهت رضایتمندی انسانها و آرامش جامعه گامهای مؤثر و مشهودی برداشت و راه نفوذ دشمنان به صفوف عدالت خواهان و خنثی کردن توطئه اشرار را مسدود کرد؟

نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به هیئت دولت گفت: در حال حاضر وظیفه همه کارکنان باید معطوف به حل مشکل معیشتی و رفع معضلات اجتماعی باشد اما حوزه انتخابیه من علاوه بر درد فوق دچار مشکلاتی است که به نظر می رسد. پایان آنها غیرقابل تصور است و مطالبات مردم کشورم به حالت تعلیق درآمده است.

رحیمی خطاب به وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: چرا نامگذاری جاده های کردستان برای ذبح و جاده های مرگ، شما و معاونانتان را به فکر و بازاندیشی نمی اندازد؟ آیا کریدور شمال – جنوب فقط متعلق به کردستان است که شما آن را نادیده می گیرید؟ با شمارش آمار و مشخصات قربانیان در طول این راهرو متوجه می شوید که بیشتر قربانیان مربوط به مسافران و خودروهای عبوری از دیگر نقاط ایران هستند. اتمام عملیات و عملیات در فرودگاه سقز آزمون بزرگی برای دولت مردمی و گواهی بر اقتدار شما در تکمیل پروژه های ناتمام است.

نماینده مردم کردستان خطاب به وزیر کشور افزود: بازگشایی موقت معابر مرزی حوزه انتخابیه اینجانب یکی از مطالبات مردم شریف سقز و بانه و تاکید رئیس جمهور در بهمن ماه 1400 بود. خواهشمند است جهت بهبود معیشت و حفظ کرامت مرزبانان و پایان دادن به فاجعه غم انگیز کولبری دستور دهید هر چه سریعتر این معیشت برای مردم محروم از مرز باز شود.

دیدگاهتان را بنویسید