انتقاد پزشکان از “برخورد خشونت آمیز” به عنوان “ایجاد محیطی برای سوء استفاده از دشمن”

مسعود بیزیکیان نماینده تبریز در شورای اسلامی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم مسلمانی بود که اسلام را آنطور که باید درک کرد و تمام درد و غم خود را برای حفظ کشور و مردم گذاشت. .

وی افزود: او فردی بود که برایش راست و چپ، متدین و غیر مذهبی فرقی نداشت. حاج قاسم حتی در مورد دختران جوانی که شاید حجاب مناسبی ندارند، تعبیری داشت و تاکید کرد که اینها بچه های خودمان هستند. رویکرد حاج قاسم به مسائل همان چیزی است که امروز کشور ما به شدت به آن نیاز دارد، نگاهی که طبقات مختلف مردم را با سلیقه های مختلف بشناسد و به دنبال رتبه بندی مردم نباشد و نگاه پدرانه به جوانان داشته باشد.

دکتر گفت: اگر مأموران ما و همه کسانی که مسئولیت دارند و در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تریبون دارند، مطمئناً اغتشاشات و اغتشاشاتی که امنیت و آرامش کشور را در ماه های اخیر بر هم زده است، رخ نمی داد. بی شک یکی از دلایل بروز نابسامانی در کشور، رفتار بی تدبیری گروهی از ما بود که به جای برخورد اخلاقی با موارد فاحش، زمینه تمسخر دشمن را فراهم می کردند.

نماینده تبریز در مجلس گفت: خداوند روح سردار سلیمانی را قرین رحمت خود قرار دهد و به ما توفیق دهد که راه زندگی ایشان را الگوی خود قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید