انتقاد پیشکسوت استقلالی از حرکت عجیب فرهاد مجیدی

انتقاد پیشکسوت استقلالی از حرکت عجیب فرهاد مجیدی

شاهین بیانی، مدافع سابق تیم ملی و استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره توقف آبی ها مقابل آلومینیوم اراک گفت: واقعا جای تاسف بود. در حالی که توانستیم فاصله خود را با تیم دوم جدول پرسپولیس با کسب 3 امتیاز حفظ کنیم، با اشتباه یک تساوی را واگذار کردیم و حالا پرسپولیس به یک امتیاز رسیده است.

مدافع سابق استقلال افزود: در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و با حملات خود روی تیم رسول خطیبی تاثیر گذاشتیم اما نمی دانم چرا استقلال در نیمه دوم عقب نشینی کرد و تاکتیک دفاعی را انتخاب کرد. درست است که استقلال همیشه در دفاع موفق بوده و ما کمترین گل را زده ایم اما وقتی بخواهی کاملا در دفاع بازی کنی قطعا دروازه تیم به اشتباه باز می شود و در دقیقه 92 و همانجا دیدی که آلومینیوم اراک حمله می کند. جایی برای جبران نیست.او روی یقه آبی نگذاشت.

وی همچنین گفت: معتقدم اتخاذ تاکتیک های تدافعی در نیمه دوم بازی با آلومینیوم اراک اشتباه بود و اتفاقاً مجیدی مجبور شد با آوردن ارسلان مطهری به زمین میزبان فشار بیشتری را وارد کند، بنابراین هر کدام از آنها حملاتی که با ضدحملات خطرناک استقلال همراه شود.»

در بیانیه ای درباره اینکه آیا استقلال می تواند در نیمه دوم نیز به موفقیت های خود ادامه دهد، آمده است: بله، ما می توانیم در نیمه دوم به موفقیت ادامه دهیم، البته به شرطی که تنوع تاکتیکی و یک مهاجم سریع در کنار یک مهاجم قابل توجه وجود داشته باشد. بگیریم. چون در حال حاضر هم مهاجمان ما به یک شکل بازی می کنند و هم باید یک مهاجم تکنیکی و سریع در تیم باشد.

مدافع تیم ملی که با این تیم قهرمان بازی های آسیایی پکن شد، درباره چهار بازی آینده تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: در سه بازی آینده، کادر فنی مختار است تا از بازیکنان دیگر روی نیمکت استفاده کنید.البته بازی با کره جنوبی در سئول معتبر است و امیدوارم با ارائه فوتبالی قوی و هوشمند دوباره کره ای ها را ببرم اما در دو بازی دیگر می توانیم به جوان ترها زمین بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید