انتقاد کارمند دولت: بودجه مصوب برای استخدام کارشناس در نهاد ریاست جمهوری صرف سفرهای استانی می شود.

انتقاد کارمند دولت: بودجه مصوب برای استخدام کارشناس در نهاد ریاست جمهوری صرف سفرهای استانی می شود.

روز جدید : انتقاد معاون حقوقی رئیس جمهور از اختصاص بودجه مصوب برای استخدام کارشناسان در نهاد ریاست جمهوری با هزینه سفرهای استانی.

جلیل محبی، معاون حقوقی رئیس جمهور و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر نوشت: از ابتدای دولت جدید در معاونت حقوقی رئیس جمهور مشغول به کار بودم. حجم کار این نماینده مجلس از جمله اظهارنظر در مورد بسیاری از طرح ها و لوایح، کنترل مسائل حقوقی دستگاه های اجرایی کل دولت بسیار مفصل است اما بودجه ای که باید صرف استخدام و استخدام کارشناس حقوقی در این معاونت شود.

سفرهای کشوری رئیس جمهور انجام شد. معاون حقوقی رئیس جمهور به کارکنان این نهاد اعتراض کرد که این بودجه برای کارشناسی در معاونت حقوقی در نظر گرفته شده اما جواب نمی دهد و بزرگواران معتقدند هزینه سفر روستایی اول است. و 53 قانون اساسی باید در قانون بودجه گنجانده شود و سپس در همان حوزه هزینه شود.

آیا این انتقادات جدی به معاون حقوقی رئیس جمهور موثر بود؟ خیر مسئولان تا زمانی که صدا بلند نشود و مهمتر از آن تا زمانی که رسانه ها صحبت نکنند گوش نمی دهند و این مختص اعضای مجامع عمومی و غیررسمی نیست. او را نمی شد با بیانی که امیدوار بود بیشتر شنیده شود بر منبر نماز جمعه برد.

دیدگاهتان را بنویسید