انتقال امباپه به رئال مادرید؟ به او بستگی دارد

در ماه می و زمانی که به نظر می رسید انتقال کیلیان امباپه، ستاره جوان فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید قطعی شد، این بازیکن قرارداد خود را برای سه سال دیگر تمدید کرد و دنیای فوتبال را شوکه کرد. لوئیس کامپوس، سرمربی جدید پاری سن ژرمن گفته است که تصمیم آینده کیلیان امباپه به او بستگی دارد و باشگاه فرانسوی باید فعلا از توانایی های این ستاره تکنیکی در ترکیب تیمش استفاده کند.

لوئیس کامپوس گفت: احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در آینده وجود دارد؟ من فقط زمانی که کیلیان 14 ساله بود با او آشنا شدم و رابطه بسیار خوبی با هم داریم. رابطه من فقط کاری و حرفه ای نیست و مثل خیلی از بازیکنان دیگر با کیلیان امباپه دوست هستم. من همچنین سبک فوتبال در لالیگا را دوست دارم، اما این تصمیم بر عهده خود کیلیان امباپه است نه لوئیس کامپوس.

او یک بار چند ماه پیش تصمیم به تمدید قرارداد گرفت و امباپه در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی در پاری سن ژرمن دارد. کیلیان امباپه را بهترین بازیکن جهان تصور نکنید، او قطعا یکی از بهترین ها محسوب می شود و پاری سن ژرمن باید از قدرت این بازیکن به خوبی استفاده کند. اما در آینده نمی دانم چه سرنوشتی در انتظار امباپه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید