انتقال بزرگ امباپه متوقف شد

انتقال بزرگ امباپه متوقف شد

مدتی است که رسانه های مختلف اروپایی از نزدیک شدن کیلیان امباپه به رئال مادرید خبر می دهند و سانتیاگو برنابئو را مقصد بعدی این بازیکن فرانسوی معرفی کرده اند.

امباپه تا پایان فصل فقط با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و با وجود تمام تلاش های این تیم فرانسوی برای تمدید قرارداد، باز هم نتوانسته او را برای ماندن در پاریس متقاعد کند. در این میان نمایندگان رئال مادرید برای جذب امباپه که چهره ای نجومی و بسیار جذاب است، پیشنهاد داده اند.

به گزارش نشریه اسپانیایی Pais؛ ارزش بسته پیشنهادی رئال مادرید به امباپه 180 میلیون یورو است که شامل پیشنهاد بازیکن آزاد و 40 میلیون یورو دستمزد سالانه است. امباپه با این قسمت از پیشنهاد رئالیست ها مشکلی ندارد. مشکل او با بخشی از تیم مادریدی است که 50 درصد درآمد را از تصویر مهاجم سابق موناکو می خواهد.

ظاهراً از دست دادن 50 درصد از درآمد تبلیغاتی امباپه به حدی بود که امباپه و وکلای او را مجبور کرد تا سایر بخش‌های پیشنهاد را که هزینه کل مبلغ پرداختی برای انتقال او از موناکو به پاری سن ژرمن بود را نادیده بگیرند و به طور جدی در Encourage بمانند. پاریس.

رئال مادرید از سال 2000، زمانی که فلورنتینو پرز برای اولین بار هدایت این باشگاه را برعهده گرفت، به ویژه برای بازیکنان بزرگ، سیاست تصرف نیمی از درآمد تبلیغاتی بازیکنانش را در پیش گرفته است. با توجه به این موضوع، بعید به نظر می رسد که رئال مادرید بخواهد سیاست خود را تغییر دهد، مگر اینکه تلاش کند امباپه را به روش دیگری متقاعد کند.

دیدگاهتان را بنویسید