انتقال تراکتور به من ربطی ندارد

ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798955

سرمربیان فایرپاس و تراکتور در نشست خبری پس از دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر که با تساوی به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک فجر و تراکتورسازی گفت: در نیمه اول و تا دقیقه 25 تراکتور از ما بهتر بود اما با تغییراتی که انجام شد. داشتیم، بازی متعادل بود و زمین کنترل شده بود.

وی با بیان اینکه انرژی بازیکنانت در نیمه دوم تمام شد، گفت: باید 5 جابجایی انجام می دادیم اما همه آنها را انجام ندادیم. چند بازیکن جوان روی نیمکت داشتیم اما در این شرایط ورود آنها به زمین را مناسب ندانستم و با تجربه آنها را به میدان فرستادیم. ما از بچه ها تا زمانی که انرژی دارند استفاده می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال «فایر پاس» درباره گل های این تیم گفت: گرفتن توپ هایی که به اوج رسیده اند برای دروازه بان بسیار سخت است. در این مواقع مدافعان باید هوشیار بوده و توپ را دفع کنند.

کلانتری درباره اینکه فکر می کنید در پارس بازی می کنید یا خیر، گفت: یک بار شنیدم که سال آینده گفتند و یک بار هم گفتند در عید نوروز می توانیم استفاده کنیم. اصولاً نمی دانیم چه زمانی می توانیم آنجا بازی کنیم.

* سولدو: انتقال تراکتور به من ربطی به این موضوع ندارد

زونیمیر سولدو در نشست خبری پس از بازی با فایرپاس گفت: ما می دانستیم که بازی امروز برای هر دو تیم مهم است. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و فرصت خوبی داشتیم که گل نزنیم. حدود 15 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، فجر بهتر بازی کرد. بازیکنان ما در دقایقی زمین خوردند که حریف به گل رسید. در طول بازی ما آن را داشتیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی و تساوی ایجاد کردیم. در مجموع تیم ما برتر از فجر بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سولدو در مورد استرس بازیکنانش گفت: شرایط زمین واقعا برای هر دو تیم سخت بود و به خوبی بازی لیگ برتر نبود و در هر صورت باید زمین بهتر باشد تا بتوانیم بازی های خوبی انجام دهیم. در آن . . چند بازیکن جوان تراکتورسازی به تازگی در لیگ برتر بازی کرده اند و کمی استرس دارند و من در کل از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که از تراکتور رفتند کیفیت خوبی داشتند و هیچ جایگزین مناسبی تا این حد تسلط پیدا نکرد. مشکل اصلی تراکتورسازی با توجه به تغییر مربی در ابتدای فصل، نبود بدنسازی و کار گروهی در ابتدای فصل است. این تیم با شروع همکاری من با تراکتورسازی مشکلات زیادی داشت و فشردگی لیگ امسال فرصتی برای تمرین بیشتر به ما نداد. ما هر 3-4 روز یک بازی داریم و من تمام تلاشم را کردم تا تیم را در وضعیت خوبی نگه دارم. با اینکه تعدادی بازیکن جوان و کم تجربه دارم. تلاش می کنیم با تقویت تیم در نیم فصل به سطح خوبی برسیم. شما نمی توانید یک شبه تیم بسازید و ما به زمان نیاز داریم، اما من آن زمان را نداشتم. تمام تلاش من این است که تیم پیشرفت کند.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه تیمش مقابل فجر خوب بازی کرد، گفت: تمام تلاش ما این است که تیم پیشرفت کند. بازی خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم و مستحق باخت نبودیم. در بازی امروز بچه ها خوب کار کردند و باید سعی کنند این روند را ادامه دهند و پیشرفت کنند. تراکتورسازی امسال باید فصل سختی را پشت سر بگذارد و شاید به رتبه هایی که در سال های گذشته داشت نرسد.

سولدو درباره مشکلات مالی و نقل و انتقالاتی تراکتورسازی گفت: من هیچ اطلاعاتی ندارم و در این موضوع دخالت نمی کنم. اینها مشکلات داخلی باشگاه است که باید برای حل آن تلاش کنند. این برای من نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید