انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده یک ضرورت است


ساعت: 11:14
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887835

فرمانده امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: انتقال فرهنگ، ایثار، شهادت و یادآوری حماسه های ماندگار رزمندگان برای نسل امروز باید به عنوان یک اصل مهم برای همه ما دیده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سرلشکر «شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به همراه «مردان قهرمانیان» از رزمندگان دلاور فتح میمک و خاطره هشت ساله دفاع مقدس که نه تنها در عملیات مهم و راهبردی ضربت ذوالفقار بلکه در دوران دفاع مقدس نیز حضور داشت و در جلسات و گفتگوها نقش داشت.

فرمانده امیرالمومنین(ع) در این دیدار گفت: رشادت ها و رشادت های رزمندگان و شهدا در کتاب رشادت های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با خانواده های آنان افتخار بزرگی برای همه است. “

سردار شکرمی تصریح کرد: انتقال فرهنگ، ایثار، شهادت و یادآوری حماسه های ماندگار رزمندگان به نسل امروز باید برای همه ما یک اصل مهم باشد و از هر فرصتی برای پاسداشت آن استفاده کنیم.

عملیات تصرف میمک اولین عملیات نظامی در تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی محسوب می شود که با جانفشانی ها و رشادت های دلیرمردان ایل هزل و ارتش منجر به اولین پیروزی رزمندگان در 28 دی ماه 1338 شد. جمهوری اسلامی ایران و تقویت روحیه مردم.


20619cff 5540 4a79 a6b6 1f1239e63593 خبر خاکستری

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید