انتقال هوایی کبد از زاهدان به تهران برای اولین بار


ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805822

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌ها با بیان اینکه انتقال هوایی کبد از زاهدان به تهران برای اولین بار انجام شد، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر امیرحسام علیرضایی گفت: با مساعدت دکتر محسن زاده از معاونت تامین بیمارستان امام خمینی تهران و با موافقت خانواده ایثارگر، عمل پیوند بلافاصله از ساعت 22:30 آغاز شد.

وی ادامه داد: با اعزام تیمی از بیمارستان امام خمینی (ره) تهران به بیمارستان علی ابن ابیطالب زاهدان، یک عضو پیوندی خارج و کبد قهرمان با کمک اورژانس هوایی کشور برای پیوند به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شد.

علیرضایی افزود: این عمل سخت به صورت گروهی و هماهنگی بین سازمانی بین وزارت بهداشت، دانشگاه تهران و دانشکده پزشکی غرب، سازمان اورژانس و اورژانس هوایی و تیم جراحی بیمارستان امام خمینی (ره) به سرپرستی مرکز انجام می شود. برای مدیریت و درمان پیوند برای نجات بیماری. «یک بیمار فوت کرد.

رئیس مرکز مدیریت پیوند گفت: کبد این قهرمان به بیمار 55 ساله پیوند زده شد و پیوند دو کلیه این قهرمان در بیمارستان زاهدان جان هموطنان را نجات داد.

علیرضایی با قدردانی از خانواده اهدایی و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و تیم تامین این دانشگاه در احیای جان افراد دیگر، گفت: از خانواده آن مرحوم که اعضای گرانبهای بدن خود را برای نجات جان دیگران اهدا کردند تشکر و قدردانی می کنیم. مردم. «آنها گذشتند.

به گزارش وب دا، وی گفت: این ایثار ارزش زیادی دارد و باید تا جایی که می توانیم در راستای این گونه اقدامات و گسترش این نوع انفاق در جامعه تلاش کنیم تا از رنج بیماران کاسته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید