«انتقام سخت» اخراج آمریکا از منطقه است

ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799152

حسنوند گفت: زمانی که آمریکایی ها از منطقه فرار کنند و اسرائیل سقوط کند، انتقام سخت خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود حسنوند در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: پس از شهادت سردار و یارانش، مقام معظم رهبری در اولین پیام خود از واژه انتقال سخت استفاده کردند و وارد فرهنگ و ادبیات مقاومت در سراسر جهان شد. جهان. “

وی افزود: بنابراین برای بسیاری از دوستان و حتی دشمنان این سوال مطرح بود که انتقال سخت چیست؟ آیا حمله نظامی است؟ یا حمله به منافع آمریکا در منطقه است یا ضدحمله برای حذف برخی ابعاد موجود آمریکایی؟

وی افزود: اما پاسخ به این سوال این است که مفهوم انتقام سخت با بیانات صریح رهبر معظم انقلاب تعبیر می شود که اگر پادگان آمریکایی اسد مورد حمله قرار گیرد و برای اولین بار در جهان چنین اقدامی صورت گیرد. ضربه مهلکی به ارتش آمریکا وارد شد: «و پایگاه آنها زمانی وارد شد که هژمونی آنها سقوط کرد. ولی فقیه آن را یک سیلی تلقی کرد.

این حقوقدان و استاد دانشگاه گفت: اما در اظهارات بعدی خود انتقام سختی را از جمهوری اسلامی می داند و آن را انتقام از عاملان این جنایت ضروری می داند.

وی افزود: ممکن است برای دستیابی به انتقام شدید به اقدامات مقدماتی نیاز باشد که یکی از آنها حمله به پادگان عین الاسد و ضربه زدن به منافع آمریکا در آن پادگان یا تحمیل حضور پرشور ایرانیان است. مردم در عراق و لبنان و در سراسر جهان «حتی در کشورهایی که حیاط خلوت آمریکایی ها محسوب می شدند، تجلیل از این شهید بزرگوار مقدمه ای برای انتقام سخت خواهد بود.

حسنوند گفت: انتقام سخت، انتقام راهبردی است. این یک انتقام کوتاه مدت یا تصادفی نیست و این انتقام استراتژیک در واقع اخراج آمریکایی ها از منطقه و خدای ناکرده شاید مقدمه ای برای این انتقام، فرار شریرانه نیروهای آمریکایی از افغانستان و اینکه آنها هستند. عراق برای انتقام سخت آماده تر است.

او گفت: «انتقام سخت ممکن است سال ها طول بکشد. هدف بلندمدت برقراری عدالت در سراسر جهان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید