انتقام شکارچی الهی را از دشمنان خواهیم گرفت


ساعت: 23:37
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842443

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید صیاد هدی توسط شرورترین افراد یعنی صهیونیست ها به شهادت رسیده است، گفت: با تسلط انتقام دشمنان او را خواهیم گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید حسن صیاد هدی از فرماندهان مدافع حرم که هفته گذشته در حمله تروریستی تهران به شهادت رسید، گفت: کشته شد. توسط صهیونیست ها شهدای بسیار عالی رتبه و مقامی بسیار بالاتر هستند، زیرا آنها توسط بدترین افراد به شهادت رسیدند و انشاالله ما انتقام دشمنان خود را خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: این شهادت ها به قوام و ماندگاری اسلام کمک می کند. زیرا اسلام از ابتدا بر پایه شهادت باقی مانده است و اگر شهادت امام حسین (ع) و ائمه نبود، اسلام نبود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امیدوارم خداوند توفیق ادامه راه این شهید را نصیب ما کند، خاطرنشان کرد: چنین افتخاری برای این خانواده مبارک و کمیاب است چرا که امروزه افراد کمی موفق به شهادت می شوند. بازار شهادت در دفاع مقدس و جنگ داغ بود و هر روز عده ای شهید می شدند اما الان شهادت توفیق محض است. خداوند انسان را شهیدی می گیرد که بسیار گرانقدر و مقرب است.

سرلشکر سلامی با اشاره به شباهت های شهادت سرلشکر علی صیاد شیرازی و صیاد هدی تاکید کرد: قبل از شهادت صیاد هدی در ارتش یک شهید صیاد داشتیم. در پی شهادت صیاد خدایی، سپاه نیز از دست صیاد افتخار یک شهید را گرفت. اگر به نحوه شهادت این دو شهید توجه کنیم، نحوه شهادت آنها شبیه یکدیگر است.

وی افزود: چند روز پیش که به کوم سفر کردم همه مردم خواهان انتقام خون شهید صیاد هدی بودند. همچنین در روز تشییع این شهید مردم عزم خود را جزم کردند تا از قاتلان شهید صیاد هدی انتقام بگیرند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نام شهید صیاد هدایی جهانی شده است، تصریح کرد: نام این شهید شهرت جهانی پیدا کرد و در دنیا گران شد. در حالی که او مردی گمنام بود و مردم او را نمی شناختند، اما به اذن خدا ناگهان دنیا منفجر شد و شهید صیادحدایی چون خورشید بر فراز دنیا درخشید. همه شهدا عزیز هستند و با صفات مختلف از دنیا رفته اند، اما شهید صیاد هدی به گونه ای شکنجه می شود که انسان را مسحور خود می کند.

وی افزود: چهره این شهید نیز بسیار مصمم، مطمئن و محکم است. او در این دنیا شهرت جهانی پیدا کرده است و اهل بهشت ​​او را به خوبی می شناسند.

سرلشکر سلام شهید صیاد هدی را الگویی مناسب برای جوانان جامعه خواند و گفت: اسلام به نام این شهدا ادامه خواهد داشت و دین خدا بدون نام این شهدا ادامه نخواهد داشت.

وی ادامه داد: دشمن ماه ها و سال ها خانه به در و کوچه به کوچه او را از دل کاخ سفید و تل آویو تعقیب کرد تا در یک نقطه او را به شهادت برساند. عظمت این شهید به حدی است که با شهادت او دشمن را پیروز میدانند. شهید صیاد هدی نیز در نزد خداوند عظمت یافت و عزیز شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهادت زیباترین سرنوشت مردم است، گفت: کسانی که شهادت این عزیزان را به جان می خرند پیش خدا نیز بسیار عزیز هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید