انتقام نهایی ما مجازات ترامپ و همدستانش است. / ارلو با آغوش باز به شهادت رفت

ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796615

خطیب نماز جمعه تهران گفت: آخرین انتقام ما از ترور حاج کاسم این است که همه عاملان، عاملان و ترامپ جنایتکار که بلافاصله مرتکب این جنایت شدند، مجازات شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه 13 دی ماه یاد و خاطره مرحوم آیت الله مهتهدی و آیت الله محمدتقی مصباح یزدی و یاد و خاطره شهید هاتیلو رجحید سفیر شهید موجائو را گرامی داشت. هنگام خروج، مسئولان به خانواده هایشان گفتند که سفارت به دنبال شهادت است و با آغوش باز از او استقبال کردند. ایشان در یمن از بیماری عروق کرونر قلب رنج می برند و متأسفانه به دلیل کم کاری عربستان و پیامدهای شیمیایی جنگ، عزیز ما در حال پیوستن به لقاء الله می باشد.

وی افزود: سکوی نماز جمعه سکوی شما دست اندرکاران این مانور است. خطبه جمعه روحی دارد که از درد تو بگوید، این قیمت های سرسام آور غم مردم است. این افراد عزیز هستند و بزرگی و وقار دارند، آدم زجر می کشد که خانه را رها کند و شرمنده خانواده شود. من می دانم که مسئولان در تلاش هستند، اما من از شما می خواهم قبل از اینکه مردم زیر این بار سنگین کمر خود را از دست بدهند، این تلاش را افزایش دهید. من از شما می خواهم که به تلاش خود سرعت ببخشید.

آیت الله خاتمی گفت: البته بی انصافی است که از زحمات کارکنان تشکر نکنیم. رئیس جمهور مرخصی خود را به حداقل رسانده و روزهای کاری و غیر کاری را سپری کرده است.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: 9 دی در تقویم به نام روز روشنگری و میثاق با ولایت و نام بامسمای است، روز روشنگری است زیرا مردم هدف یاغیان را درک کردند. شورشیان به نظام ولایی و سقوط نظام ولایی روی آوردند و از خرداد تا دی ماه به مدت 8 ماه ویرانی به بار آوردند و تا می توانستند دروغ گفتند و 85 درصد صندوق رای را تخریب کردند و به داغ دیدگان حمله کردند. به مردم عاشورا حمله کردند و رهبرشان آنها را «مردم خداجو» نامید.

وی افزود: مردم متوجه شدند که تاریخ تاریخ انتخابات نیست و به صحنه رفتند و چه کردند. با ولایت پیمان بستند و توده شورشیان را برای همیشه بستند. در این حماسه 9 ژانویه دو نکته مهم بود. یکی اینکه فقط عکس رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) در دست مردم بود و دیگری شعار «این همه لشکر به عشق ولی فقیه آمده اند» و «ما نیستیم». از کوفه، علی را تنها بگذار.»

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ۱۳ دی ماه دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی است، گفت: دو حاج قاسم داشتیم. یکی از حاج قاسمی را که زنده بود مظهر مقاومت و شجاعت نامیدند. آمریکایی ها می گفتند ده سال طول می کشد تا دولت داعش از موصل خارج شود، اما او قول داد تا سه ماه دیگر دولت داعش سقوط کند و کمتر از سه ماه بعد دولت داعش فریب خورد.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: شهید حاج کاسم هم داشتیم که شهادتش کار خارق العاده ای انجام داد. این دفن ده ها میلیون نفر در عراق یک مانور بود. خون پاک شیاد آمریکایی در افغانستان فرار کرده و به زودی کلاهبرداری آنها از عراق پاک خواهد شد. آغاز پیروزی در یمن نیز آشکار است. حمله به عین الاسد را هم داشتیم که البته انتقام نهایی نبود، اما آخرین انتقام ما این است که همه عاملان، عاملان و ترامپ جنایتکار که بلافاصله مرتکب این جنایت شدند، مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید