انجام 6000 بازرسی از اصناف خراسان شمالی در طرح هدفمندی یارانه ها / تشکیل 9 مورد احتکار در استان


ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840537

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت خراسان شمالی اعلام کرد؛

علی وفاها با اشاره به اینکه با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، نظارت بر بازار همچنان تشدید می شود، گفت: طی این دو هفته 6250 بازرسی با حضور 100 تیم در سراسر استان خراسان شمالی و نظارت ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی وفاکا معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرتراک گفت:

وی ادامه داد: در این ایام 100 تیم بازرسی در استان خراسان شمالی فعالیت های نظارتی را آغاز کردند که 70 تیم در مرکز استان و 30 تیم در شهرستان ها فعال بودند.

وفاه خواه افزود: گفتنی است 743 فقره تخلف اقتصادی در بازارهای استان طی دو هفته گذشته در استان تشکیل و در حال رسیدگی است.

این کارمند یادآور شد: از مجموع پرونده ها 49 مورد مربوط به انبارها، 41 مورد مربوط به عدم اظهار موجودی و 9 پرونده مربوط به خزانه داری است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: طرح تشدید نظارت بر بازار استان از 18 اردیبهشت ماه آغاز شده و امروز نیز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیشترین تخلفات شامل عمده فروشی، بدون احتساب قیمت، تحویل غیرحضوری و عدم اعلام موجودی بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: طرح تقویت نظارت بر بازار برای نظارت بر فعالیت واحدهای صنعتی، تجاری و توزیعی در سراسر استان در دست اجراست و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بازرسان مالکیت صنعتی، جهاد کشاورزی را در بر می گیرد. بازرسان اتاق اصناف سراسر استان نیز در این جهاد حضور دارند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: شهروندان در سراسر استان در صورت مشاهده هرگونه اختلال اقتصادی می توانند با شماره تلفن 124 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید