انحصار فناوری و تولید ثروت رمز آمریکا برای تسلط بر جهان است/ایران پرچمدار مقاومت در برابر استکبار است


ساعت: 21:31
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913289

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد؛

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه به آرزوی دهکده جهانی آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز ایران با ایستادگی در برابر آمریکا پرچمدار مبارزه با استکبار در جهان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما حجت الاسلام مهدی طیب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جلسه آموزشی تبیین جهاد که با حضور جمعی از بسیجیان و مدیران سیاسی، مسئولان دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی، استاد اردبیل در حسینیه ثارالله اردبیل، به قدرت شرق و غرب و جایگاه ایران اسلامی در معادلات جهانی اشاره کرد و گفت: از نظر متفکران آمریکایی، ایران سومین تهدید برای استکبار است. رژیم آمریکا و تشکیل دهکده واحد جهانی.

وی به تدوین قوانین آمریکا در قرن گذشته و قبل از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این قانون که در قرن بیستم برای قرن بیست و یکم تدوین شد، قرار بود دنیا را به دهکده جهانی و آمریکا تبدیل کند. آمریکا حاکم این دهکده خواهد شد.

حجت الاسلام طائب سال 2025 را سال تحقق آرمان آمریکایی نام برد و گفت: استکبار جهانی در قانون مذکور تلاش می کند دهکده جهانی را تا سال 2025 محقق کند.

وی با بیان اینکه تنها سه سال دیگر رویای آمریکا باقی مانده بود، گفت: سرعت توسعه جهانی امروز به ضرر آمریکاست و اگر این رژیم در سه سال آینده کاری انجام ندهد مانند شوروی فرو می پاشد. “

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نگاه آمریکایی ها به تشکیل دهکده واحد جهانی اشاره کرد و گفت: در طرح توسعه تمدن آمریکا ارتباطات مهم است و زیرساخت های ارتباطی نیز حائز اهمیت است چرا که در دنیایی که تصور می شود آمریکا، مذهب، قومیت و حتی خانواده را می توان حذف کرد و هر فردی را می توان با تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر به دهکده جهانی متصل کرد.

وی سیاست، فرهنگ، اقتصاد و حتی سبک زندگی و مسائل حقوقی و قضایی را منوط به نظر حاکم دهکده جهانی یعنی آمریکا دانست و گفت: خود رژیم آمریکا برای رسیدن به اهداف خود اصلاحات گسترده ای در داخل کشور انجام داده است.

حجت الاسلام طیب به وضعیت وخیم آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا اکنون 2 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و در داخل با مشکلات متعدد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مواجه است.

وی همچنین به جاه طلبی های آمریکا اشاره کرد و گفت: انحصار آمریکا در فناوری و علم هدف دستیابی به دهکده جهانی است.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا با انحصار تولید ثروت در تلاش است جهان را اداره کند، گفت: همه دولت های آمریکا در قرن اخیر به دنبال حکومت بر آمریکا در دنیا بودند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند. .

وی به توطئه های آمریکا در 43 سال گذشته اشاره کرد و گفت: همه توطئه های استکبار با رهبری درخشان رهبر معظم انقلاب و بصیرت عالی مردم شکست خورد.

حجت الاسلام طائب به تشریح دیدگاه احزاب آمریکایی در مورد مدل حکومتی این کشور پرداخت و گفت: جمهوری خواهان جنگ طلب هستند و می خواهند با جنگ و خونریزی به اهداف خود برسند.

وی همچنین به الگوی حکومت داری دموکرات ها اشاره کرد و گفت: جنگ نرم و امنیت از ویژگی های دموکرات هاست.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در ادامه سخنان خود به گستاخی نظامیان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران در منطقه پرداخت و گفت: آمریکا با آغاز انواع جنگ ها در کشورهای منطقه به دنبال محاصره ایران اسلامی و در نهایت فتح ایران است. از نظر فیزیکی

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد دولت های دست نشانده در منطقه است تا با سیاست آمریکا همسو شوند و از ایران منحرف شوند، گفت: این امر در منطقه ثمری ندارد و این کشورها از قدرت ایران اسلامی شکست می خورند.

وی به 7 تریلیون دلار هزینه شده در افغانستان اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا به بیهودگی هزینه های هنگفت و جنگ سنگین همسایه ایران پی برده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه امروز آمریکا با اعمال همه تحریم ها و فشارها در تلاش است ایران را از همه کشورها منزوی کند، گفت: رژیم آمریکا با تهدید تلاش می کرد ایران را منزوی کند و کشورمان را پای میز مذاکره بنشیند. و با زور و گرفتن امتیازات فراوان از ایران، کشور ما باید مهار شود.

وی به برجام های سریالی اشاره کرد و گفت: آمریکا در حال بررسی برجام هسته ای، موشکی و منطقه ای بود بدون اینکه بداند ایران اسلامی تسلیم خواسته های استکباری خود نخواهد شد.

حجت الاسلام طیب همچنین به الگوی ترامپ اشاره کرد و گفت: با فشار حداکثری ترامپ نمی توان نتیجه ای گرفت.

وی به افول آمریکا در جهان اشاره کرد و گفت: همه نظریه پردازان آمریکایی می دانند که اگر رژیم آمریکا نتواند در سه سال آینده کاری انجام دهد و حیثیت از دست رفته خود را در جهان بازگرداند، فرو می پاشد.

خوجت الاسلام طیب به نظرات نظریه پردازان آمریکایی در خصوص وضعیت این کشور اشاره کرد و گفت: به گفته متفکران آمریکایی، چین در زمینه دستیابی به فناوری و تولید ثروت، روسیه به دلیل محرومیت در میانه غرب قرار دارد. غرب و فلج شدن این کشورها در طرح انرژی و ایران دلیل ارائه مدل جدید حکمرانی در جهان، تهدیدات آمریکاست.

وی همچنین به مشکلات داخلی ایران اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با وجود ایستادگی در برابر همه فشارها و تهدیدها توانسته است با فتح قله های علمی گفتمان مقاومت را در جهان نهادینه کند و الگویی برای کشورهای آزادی خواه جهان شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی، امنیت رژیم جعلی صهیونیستی و نفت ارزان را دو عامل مهم تهاجم آمریکا به خاورمیانه برشمرد و گفت: با توجه به پایان جنگ سرد و ظهور قدرت های جدید در جهان، ایالات متحده نیز با چالش مهم تهدیدات در داخل مواجه است.

وی به چالش های اصلی پیش روی جهان اشاره کرد و گفت: موضوع آب، فضا، بیماری های واگیردار در کنار افزایش بیکاری و جنگ های تروریستی از جمله مسائل مهمی است که جهان را تحت تاثیر قرار می دهد.

حجت الاسلام طائب به نقش محوری ایران در معادلات جهانی اشاره کرد و گفت: مطرح شدن ایران به عنوان بازیگر اصلی منطقه و انتخابات پیش رو در آمریکا مهمترین موضوعاتی است که امروز جمهوری خواهان و دموکرات ها در آمریکا را به چالش می کشد.

وی از انسجام داخلی ایران به عنوان نکته مهم در ذهن دولتمردان آمریکا یاد کرد و گفت: وی از دیدگاه غرب پیشگام و پرچمدار مقاومت در برابر استکبار خاخانی است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی به سیاست آمریکا در قبال ایران اشاره کرد و گفت: استکبار با فشار بر ایران تلاش می کرد دولتمردان ما را مجبور کند که سیاست انرژی را به جای غذا، نفت را به آب انتخاب کنند.

وی تضعیف ایران را پایان رهایی ملت های ستمدیده از ظلم استکبار عنوان کرد و گفت: دشمن با تضعیف ایران سعی دارد مانع رشد فناوری و توسعه دانش شود تا بتواند به کنترل خود ادامه دهد. ملت های ستمدیده

حجت الاسلام طائب از تلاش های دولت سیزدهم برای اتخاذ و اجرای تصمیمات کلان و مهم از جمله جراحی اقتصادی قدردانی کرد و گفت: اگرچه این طرح ها در کوتاه مدت مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد اما در میان مدت با برنامه ریزی های انجام شده مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد. منشأ خیر و برکت خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت پیوند دلارهای نفتی و مواد غذایی را قطع کرده است، گفت: در آینده نزدیک کشور واقعاً در زمینه مواد غذایی به ویژه گندم به خودکفایی خواهد رسید.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به کشاورزی قراردادی نیز اشاره کرد و گفت: امسال علاوه بر پرداخت هزینه محصولات کشاورزی، زمینه کشت محصولات سال آینده را نیز فراهم کرده و مانند سایر کشورها برای مواقع بحرانی مواد غذایی ذخیره کرده است. .

وی در پایان سخنان خود به درآمد نفت اشاره کرد و گفت: طبق قانون 14 درصد از درآمد حاصل از فروش نفت به توسعه زیرساخت های پالایشگاهی و 40 درصد به صندوق توسعه ملی واریز می شود. به طوری که این صندوق می تواند در زیرساخت ها سرمایه گذاری شود تا به کشور تبدیل شود

این تحلیلگر مسائل سیاسی به سرمایه گذاری در نیروگاه ها نیز اشاره کرد و گفت: با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها، بار دیگر در زمینه تولید برق به خودکفایی رسیده ایم و ضمن رفع مشکلات توزیع برق، امروز صادرکننده این منبع هستیم. انرژی برای کشورهای جهان

وی به جنگ ترکیبی نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان با تمام توان وارد میدان نبرد با ایران اسلامی شدند و بدین ترتیب از توهین و حمله فیزیکی به مردم دریغ نکردند.

حجت الاسلام طائب جهاد بین را نسخه شفابخش و رهایی ملت ایران از ناآرامی دانست و گفت: برای جهاد بین الملل جمع آوری و پاسخگویی به شبهات ضروری است تا تهدیدات دشمنان بتواند. با انتشار گسترده پاسخ به شبهات خنثی شود.”


توضیح جهاد تزریق روحیه جهادی برای ادامه حرکت در مسیر انقلاب است

در ابتدای این مراسم سرلشکر غلامحسین محمدی فرمانده اصیل حضرت عباس(ع) ضمن تبریک هفته بسیج به تشریح اقدامات و فعالیت های بسیجیان در ابعاد و زمینه های مختلف پرداخت و گفت: تفکر بسیجی ریشه دارد. در تاریخ باستان ایران

وی به دوران صفویه اشاره کرد و گفت: خدمت سپاه غزلباش در ایران و دفاع از کشور در جنگ چالدران فراموش شدنی نیست.

سردار حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و پاسداشت مقدس اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین ایجاد روحیه جهادی در رزمندگان برای تداوم انقلاب اسلامی است.

9bee5179 77cd 48da 8abe 80b1da800d49 خبر خاکستری

876aaad7 e33f 4793 bf03 e1b4263b84a8 خبر خاکستری

ecda83f0 1bb8 47c8 83bb a4ae43930c22 خبر خاکستری

8ec84a8a f327 42d2 b6d0 dcebf7b07706 خبر خاکستری

20d00be4 466d 45f4 b760 031cddd7f1cc خبر خاکستری

2dd15d7b e7b9 4015 8e85 d09b793a1097 خبر خاکستری

14c38a5f 6c84 455c bc6c 7437f8271442 خبر خاکستری

0c5b22f8 7f0d 4975 bd6f 6b002c86a0b2 خبر خاکستری

24e2f010 5dc3 42d0 8f67 3c78310a6ee0 خبر خاکستری

2dbb87c5 38c0 48ba 85e6 9babadc77355 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید