اندیشه عاشورا و علوی دلیل پیروزی ملت ایران است


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837219

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی اندیشه های عاشورا و علویان عامل پیروزی ملت ایران بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سردار گلمرضا سلیمانی ظهر امروز در رزمایش جهادی فاطمیه که توسط سپاه سیدالشهدا(ع) در حرم مطهر امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، اظهار داشت: سال 1379 است.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب ملت ایران برای رفع محرومیت های به جا مانده از دوران ظلم و ستم و سازندگی میهن اسلامی تلاش کرد اما دشمن سعی کرد از فرصت استفاده کند و محرومیت ملت ما را بسازد و رفع کند. “

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: از این رو جنگ بر ملت ایران تحمیل شد، اما مردم با تکیه بر مرام عاشوری و علوی خود به مقابله با این تجاوز پرداختند و با اطاعت از دستورات فرزندان خود را به میدان جنگ فرستادند. امام راحل . .

سردار سلیمانی گفت: امام خمینی (ره) مردم را در مقابل این تجاوزات و صدام ملعون به میدان آورد که به نمایندگی از نظام سلطه در سه موقعیت نظام را سرنگون کرد و سرزمین های حاصلخیزی مانند خوزستان را تقسیم کرد و به آنچه او به ایران حمله کرد و در نهایت با تلفات سنگین عقب نشینی کرد.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران از ترس فرهنگ عاشورایی، تفکر علوی و روحیه جهادی و شهادت طلبی با تهاجم دشمن روبرو شد، افزود: امروز مدرسه دفاع از انقلاب به الگویی بی نظیر برای جبهه مقاومت تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایران با آزادسازی هرمشهر به جزیره ای امن و پایدار در جهان تبدیل شده است که البته این امنیت بر پایه خون شهدا حاصل شده است.

سردار سلیمانی با اشاره به دستور تشکیل بسیج سازندگی در 15 اردیبهشت 1379 توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: تمرین امروز: ایشان بزرگ شده و با استفاده از ده ها هزار گروه جهادی نقش دلنشینی دارند.

تمرکز رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر فعالیت های عمرانی از مسکن نیازمندان تا حمایت و کمک رسانی در مناطق سیل زده و زلزله زده، آبرسانی به مناطق روستایی، ساخت مساجد، پل ها، جاده ها، مراکز بهداشتی و درمانی و غیره است. نیازهای زیربنایی در مناطق فقیرنشین، روستاها و حومه های مشخص.

سردار سلیمانی تاکید کرد: باید در تمامی عرصه ها و اضلاع این مرز و بوم در زمینه امنیت غذایی، ارتقای بهره وری، بسترهای تولید، رفع موانع، ایجاد ظرفیت های جدید، تمرکز بر اشتغال زایی و… خدمات پایدارتر و گسترده تر ارائه شود. . حوزه هایی در سایه فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت باید از بین برود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید