انسجام ملی توطئه های بدخواهان رژیم را خنثی می کند


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820921

دبیرکل حزب اسلامی ایران گفت: اتحاد و انسجام ملی توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام و ملت ایران را خنثی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالقاسم رئوفیان در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز با انتقاد از مواضع علیه وحدت ملی برخی از سیاستمداران در مواجهه با اغتشاشات دشمن، اظهار داشت: اکنون بیش از هر زمان دیگری در مقابل برخی اقداماتی که به منافع و مصالح ملی کشور یا کشور آسیب وارد می کند. به شرطی که مردم تهدید شوند، ما موظف هستیم موضع واحد، انسجام داخلی، وحدت احزاب، گروه های سیاسی و رسانه ها را اتخاذ کنیم.

وی گفت: حمله تروریستی در مشهد مقدس و شهادت دو روحانی حادثه تلخی بود که دل دوستان و دشمنان را به درد آورد تا جایی که سخنگوی طالبان نیز این اقدام را محکوم کرد.

دبیرکل حزب اسلامی ایران با تاکید بر لزوم بررسی میزان ورود تروریست به حرم رضوی و انجام بررسی های لازم در این زمینه، گفت: این اقدام تروریستی تکفیری ها جنایت فجیع در ماه مبارک است. ماه رمضان همه را آزار داد

رئوفیان خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی حفظ وحدت رویه حول محور منافع ملی و منافع کشور و کوتاهی دشمنان در تضعیف نظام، ضرورتی است که امروز بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

وی افزود: اگر در مقابل دشمنان دشمنان و بدخواهان انقلاب و ملت وحدت اقدام کنیم از اتفاقات آینده جلوگیری می شود اما ایجاد دوگانگی و مواضع و اظهاراتی که از تفکرات مختلف گرفته می شود. فکر عامیانه دشمن خواهد ساخت.

دبیرکل حزب اسلامی ایران افزود: در چنین شرایطی کسانی که همیشه متمرکز هستند و به امنیت کشور، منافع ملی و آسایش مردم ضربه می زنند در جایگاه خود تقویت می شوند.

رئوفیان افزود: در این موارد، تکلیف شرعی، قانونی و وظیفه ملی همگان ایجاب می کند که در صف یکپارچه و منسجم در مقابل اقدامات دشمنانی که منافع مردم و نظام را تهدید می کند، به عنوان مثال در حادثه تروریستی اخیر بایستیم. با محکومیت این اقدام طالبان، بی تفاوتی برخی نسبت به مسئولیت های ملی و انسانی مایه تاسف است.

وی ادامه داد: علیرغم ارتکاب چنین جنایاتی در ماه رمضان جای تعجب است که برخی از چهره های منتسب به جریان اصلاحات در سمت های مختلفی قرار دارند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید