انشاالله پیروز می شویم/ آمریکایی ها فردا صبح می گویند ما له شدیم


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914481

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: انشالله پیروز می شویم. قطعاً وقتی همه گروه‌های ما از جمله بچه‌های فوتبال (تیم) ما از ذوق ایرانی‌شان استفاده کنند، برنده خواهند شد. اگه مثل بازی ولز بازی کنن حتما پیروز میشیم و انشالله آمریکایی ها هم فردا صبح میگن ما له شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست با خبرنگاران در خصوص همکاری سپاه با وزارت بهداشت و درمان گفت: حتماً به موضوعاتی که از سوی مسئولان مربوطه درخواست شده و ضروری است وارد خواهیم شد. ” با توجه به دستور رئیس جمهور در خصوص واگذاری مجموعه های دولتی در حال بررسی این موضوع هستیم، انشالله در صورت مثبت بودن پاسخ سریعا وارد این بحث می شویم.

فدوی درباره دستگیری سرکرده شورشیان گفت: 44 سال است که جنگ بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا وجود دارد. طرف مقابل ما تمام تلاشش را می کند. خدا را شکر که در این سالها حتی یک پیروزی به دست نیاورده است و ما هر کاری که خدا به ما گفته برای کمک به شما انجام می دهیم. الحمدلله در این جنگ هم او را شکست خواهیم داد.

وی گفت: بخش زیادی از آنها را گرفته ایم، منتظر رویه ای هستیم که در دستگاه قضایی لازم است.

فدوی در پاسخ به اینکه این افراد به شبکه هایی مانند اینترنسال متصل بودند، گفت: خیر، به بالاتر از این ها وصل بودند. شبکه‌هایی مانند ایران اینترنشنال بخشی از سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا هستند و با آنها مرتبط بوده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: انشالله پیروز می شویم. قطعاً وقتی همه گروه‌های ما از جمله بچه‌های فوتبال (تیم) ما از ذوق ایرانی‌شان استفاده کنند، برنده خواهند شد. اگر آنها مثل ولز بازی کنند، ما قطعا پیروز خواهیم شد. ولز قوی تر از آمریکاست یکی از بازیکنان ولز به نام “گرت بیل” از این بازی مات و مبهوت شد و گفت “ما له شدیم” و انشاالله آمریکایی ها هم فردا صبح می گویند “ما له شدیم”.

دیدگاهتان را بنویسید