انصاف و لغو رانت در نظام مهندسی یزد با استناد به نظارت تصادفی

ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802932

فرهمند گفت: از زمان ارائه توصیه‌های نظارت تصادفی، به‌طور میانگین تمامی مهندسان استان یزد دو یا سه شغل داشته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مجتبی فرهمند رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد در نشست با نماینده یزد و اشکذر با اشاره به اینکه در گذشته مشکلی در کار مهندسان ناظر وجود داشت، اظهار داشت: مشکل این بود که برخی از مهندسین کارهای زیادی داشت و برخی از آنها ذکر نشد.

وی با بیان اینکه روابط و رانت ها تاثیر بسزایی در این روند داشته است، خاطرنشان کرد: از زمانی که توصیه های نظارتی تصادفی را ارائه کردیم، اکنون به طور متوسط ​​همه مهندسان ما دو یا سه شغل دارند و حتی آنهایی که در 10 سال گذشته هیچ پروژه ای نداشته اند. «آنها اکنون کار نمی کنند.

رئیس سازمان نظام های مهندسی استان یزد افزود: این یکی از اتفاقات مهمی است که در سازمان نظام مهندسی استان یزد رخ داد و از استخدام جلوگیری کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اختلالات ساخت و ساز در استان به یک معضل عمیق تبدیل شده است. وی گفت: حل این موضوع نیازمند حرکت استانی است که نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی استانی است.

فرهمند در این خصوص افزود: بحث تخلفات ساختمانی در استان یزد بارها در وزارت کشور مطرح شده و این موضوع زیبنده استان نیست چرا که آبروی یزدی ها در کشور تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید