انصراف 51 درصد از متقاضیان طلاق در کوم


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877857

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم:

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اشاره به اینکه پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و جرم از اولویت های اسلام است، گفت: سال گذشته 51 درصد متقاضیان طلاق قم پس از حضور در جلسات مشاوره انصراف دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا، خجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان قم در پیشگیری از وقوع جرم پیشگام است.

وی گفت: دستگاه قضایی در سراسر کشور مصادیق مددکاری اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم از جمله پیشگیری از طلاق و استحکام کانون خانواده را شناسایی کرده است که سال گذشته 51 درصد طلاق‌گرفته‌ها در استان قم پس از گذراندن دوره‌های مشاوره طلاق منصرف شدند. .

یزدی افزود: پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری و مقابله با مفاسد اخلاقی، کنترل و مقابله با خشونت، کنترل آسیب های مربوط به فضای مجازی، مخالفت و پیشگیری از سرقت و… از جمله فعالیت های این جایگزین است.»

وی گفت: در این راستا نمایشگاهی در دادسرای شهرستان کوم برپا شد که نقدهای خوبی را به همراه داشت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در کوم گفت: مرکز ملاقات مشترک کودکان با وجود اینکه تعهدی بر عهده قوه قضائیه نیست، برای واگذاری فرزندان به والدین طراحی شده است و در آینده مرکز جدیدی در پردیزان افتتاح می شود. .

یزدی بیان کرد: قبل از ملاقات و تحویل بچه ها در کلانتری محله که محل مناسبی برای بچه ها نبود اما اکنون فضای خوبی در مرکز اجتماعات کودکان حاکم است و حتی ماموران نیروی انتظامی لباس شخصی می پوشند که از نظر روانی روی بچه ها می آید. .” تاثیر می گذارد، زیرا بیشتر جلسات در پایان هفته برگزار می شود. این مرکز در روزهای پنجشنبه و جمعه شلوغ است، اما در طول هفته عادی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید