انعطاف پذیری سازمان اداری فدراسیون یکی از اولویت های اصلی است


ساعت: 18:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916185

مراسم اعزام و معرفی دبیر فدراسیون فوتبال برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه دبیر کل فدراسیون فوتبال ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم معارفه و معارفه دبیر کل فدراسیون با حضور مهدی تاج، مهدی محمدنبی، هدایت ممبینی، داود پریکاری و جمعی از مدیران و مسئولان فدراسیون فوتبال ظهر امروز (سه شنبه) برگزار شد. 24 آذرماه) در سالن اجتماعات تالار روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

تاج: ممبینی می تواند به اقدامات خوب منجر شود
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با خسته نباشید به حضار درباره تلاش ها و تلاش های قبلی برای ششمین صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: تیم های کمی در دنیا شانس حضور در جام جهانی را دارند و خوشبختانه کشور ما یکی از آنها بود. بر کسی پوشیده نیست که با زمان کوتاهی که برای اعزام تیم به جام جهانی داشتیم، نیاز به تلاش زیادی داشتیم تا بتوانیم حضوری مناسب و دور از حاشیه داشته باشیم.
وی افزود: همانطور که همه شاهد بودیم حتی تا آخرین لحظات بازی گذشته، شانس صعود به مرحله بعد را داشتیم که متاسفانه محقق نشد و مانند همه مردم از عدم پیشرفت ناراضی هستیم اما نکات مثبتی از جمله آنها وجود داشت. دستور مدیریت تیم ملی در طول مسابقات و جو حاکم بر ورزشگاه که با تشویق 90 دقیقه ای هواداران همراه بود که بی شک حاصل تلاش و تلاش همه همکاران بود. فدراسیون البته باید به همکاری و مشارکت سایر گروه ها با فدراسیون فوتبال هم اشاره کرد که در نهایت اعزام و حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را نقطه عطفی کرد.
رئیس فدراسیون در خصوص نتایج کسب شده گفت: نباید از این موضوع غافل شد که نتیجه در فوتبال فعلا مشخص است و شاید با کمی شانس می توانستیم به نتیجه مطلوب برسیم. جا دارد از سرمربی، سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم. همچنین از داوود پرهیشکی برای سازماندهی سایر اکسپدیشن های جام جهانی تشکر ویژه می کنم.
تاج افزود: اولویت اول ما بعد از ورود به فدراسیون طبیعتا بحث تیم ملی و تعیین وضعیت سرمربی آن بود. سپس بحث VAR را برگزار کردیم که گردش کار آن دیروز با انتخاب پیمانکار مشخص شد و در اسرع وقت، سریع و بدون وقفه انجام خواهد شد. موضوع بحث برانگیز دیگر ساختمان فدراسیون فوتبال در NDK است که ساخت آن باید به سرعت آغاز شود و مجموعه های فوتبال در یک مجموعه جمع شوند.
وی گفت: صبح امروز پرهیشکاری به عنوان سرپرست مرکز ملی فوتبال معرفی شد و یکی از مهمترین اولویت های وی ادامه ساخت و ساز فدراسیون فوتبال، تکمیل ساختمان کوثر بانوان و ساماندهی مهمانسرای شهید رضایی مجد است. این روند هر چه زودتر ادامه پیدا کند باید از زحمات ایشان در سه ماه سرپرستی تشکر کنم، هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون نیز نماینده حضور ایشان بوده و در ورزش و فوتبال فعالیت زیادی داشته است. سال‌ها و مطمئناً می‌تواند با تجربه‌اش کارهای خوبی برای فوتبال انجام دهد.

ممبینی: انعطاف سازمان اداری فدراسیون یکی از اولویت های اصلی است
هدایت ممبینی دبیرکل جدید فدراسیون در ابتدا گفت: از رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه که این وظیفه سخت را به من سپرده اند تشکر می کنم. همچنین می خواهم از پرهیشکاری و همکارانش بابت تمام زحماتی که در این سه ماه انجام داده اند تشکر کنم.
وی افزود: بزرگترین رویداد جهانی فوتبال در حال وقوع است و بدون توجه به تصویری که در تلویزیون به چشم می خورد، نیروهای پشتیبانی، اداری و اجرایی متعددی مشغول برنامه ریزی و اجرای دقیق وظایف هستند. در مقیاس کوچکتر، فدراسیون فوتبال در کشورمان بر اجرای مسابقات، سازماندهی تیم های ملی، هماهنگی و برنامه ریزی در سیستم اداری نظارت دارد. شاید دور نباشد که در آینده ای نه چندان دور مانند کشور قطر میزبان رویدادهای مهم و بزرگی باشیم که یکی از نیازهای اصلی آن انعطاف در سازمان اداری فدراسیون است.
دبیر کل فدراسیون در پایان تصریح کرد: همانطور که در مدت کوتاهی پس از حضور مجدد تاج در راس فدراسیون فوتبال اقدامات بسیار مناسبی برای ساماندهی تیم ملی و اعزام آن به جام جهانی انجام شد، ما باید شاهد ادامه همین روند در اجرای VAR، پروژه ساختمان جدید فدراسیون و سایر اهداف هستیم. باید با درایت رئیس جمهور و اعضای هیات مدیره از این پس برای رسیدن به اهداف تعیین شده همت و تلاش فراوان خود را به کار گیریم. امیدوارم در کنار همه شما عزیزان قدم های بهتری در جهت پیشرفت هر چه بیشتر فوتبال برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید