انفجار اولین بمب استقلال توسط فتح الله زاده؟

انفجار اولین بمب استقلال توسط فتح الله زاده؟

با وجود مصاحبه های جنجالی علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال، او نتوانست مهم ترین بمب بازار نقل و انتقالات زمستانی را منفجر کند و نتوانست از بند آزادسازی ریکاردو آلوز برای حضور این هافبک پرتغالی در استقلال استفاده کند و شب گذشته آلوز قرارداد خود را تمدید کرد. با قرمزهای تبریزی تا 3 فصل دیگر پروژه جذب هافبک بازیساز در نقل و انتقالات زمستانی با شکست مواجه می شود و آبی ها نمی توانند بهترین پاسور لیگ بیست و دوم را جذب کنند.

آلوز تنها هدف نقل و انتقالات پایتخت آبی پوشان در بازار زمستانی نبود و استقلالی ها جدا از نیاز به خرید هافبک بازیکن، به دنبال یک مهاجم تمام کننده هم بودند.ریکاردو ساپینتو برای جذب بازیکن خارجی برنامه ریزی کرده بود اما شکایت آندره آ استراماچونی. آبی ها را برانگیخت. آنها نمی توانند بازیکنان خارجی فعال خارج از لیگ ایران بیاورند و مهاجم خارجی آماده ای هم در لیگ ایران وجود ندارد.

اریک باگنما گزینه جنجالی بود که نامش در فضای مجازی اطراف استقلال مطرح شد و گفته می شد ساپینتو به دنبال جذب این مهاجم گابنی است که در ترکیب گل گهر خبرساز شده است اما باگنما قصد جدایی از گل گهر را ندارد. سا پینتو پس از رد خرید بازیکن خارجی، به دنبال همکاری مجدد با کاوه رضایی است و گفته می شود با چراغ سبز سا پینتو، رضایی دوری از آبی پوشیدن دوباره ندارد.

مشکل خانوادگی؛ کلید استقلال کاوه

کاوه رضایی در ابتدای فصل قرارداد خود را با استقلال امضا کرد اما به دلیل کامل بودن ترکیب آبی ها نتوانست قرارداد خود را ثبت کند. رضایی پس از ناکامی در عقد قرارداد با استقلال راهی تراکتور شد و توانست فرم خوبی از خود به نمایش بگذارد و 2 گل برای سرخ پوشان تبریزی به ثمر برساند و کاوه رضایی از استقلال می تواند در نیم فصل تراکتور را ترک کند و به جمع آبی پوشان پایتخت بپیوندد.

فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی که یکی از والیبالیست های سرشناس ایرانی است در ماه های اخیر کار خود را در تیم بانوان سایپا آغاز کرده و گفته می شود رضایی به دلیل مسائل خانوادگی قصد سفر به تهران را دارد. طبق چراغ سبز ساپینتو، کاوه رضایی در آستانه نهایی شدن مذاکراتش با مدیران استقلال است.

در انتظار دیدار رضایی با فتح الله زاده

مدیرعامل استقلال پس از ناکامی در جذب ریکاردو آلوز، تلاش می کند حداقل انتظارات هواداران استقلال را برآورده کند و می خواهد با جذب کاوه رضایی خط حمله تیمش را تقویت کند. گفته می شود با توجه به تمایل طرفین برای همکاری، دیداری بین کاوه رضایی و علی فتح الله زاده در نظر گرفته شده است و در این جلسه هرگونه توافق برای امضای قرارداد نهایی خواهد شد.

رضایی البته برای ثبت قرارداد با همان مشکل ابتدای فصل مواجه است، زیرا هنوز لیست استقلال خالی نیست و مدیران آبی پوش با مذاکره با سیاوش یزدانی در تلاش هستند تا جایی برای کاوه رضایی در لیست خود باز کنند. عزیزبک امانوف یا سجاد شهبازاده برای حل مشکل ثبت قراردادش که گفته می شود احتمال جدایی یزدانی از 2 بازیکن دیگر بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید