انقلابی که ریشه در عاشورای حسینی داشته باشد به راحتی تسلیم یاغیان نخواهد شد.


ساعت: 13:02
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920716

زاهدی گفت: انقلابی که صدها شهید، جانباز و آزاده به بار آورد و ریشه در عاشورای حسینی داشته باشد به این راحتی تسلیم یاغیان و متعصبان نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم راور و کرمان در شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهید حاج قاسم در آستانه انقلاب سالگرد شهادتش و شهدای جبهه امنیت و مقاومت گفت: خدا را شکر می‌خواهیم این فرصت را به ما بدهد که راه این شهدا را ادامه دهیم، شهدایی که برای پاسداری از اسلام ایستادند و خون خود را ریختند. و ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پاسداری کنید تا آرمان های درخت انقلاب بارور شود.

وی گفت: در مورد 18 آذر همه می دانید که در سال 1387 بعد از انتخابات ریاست جمهوری شورشی در کشور به وجود آمد که البته از قبل انتخابات را سازماندهی کرده بودند.

نماینده مردم راور افزود: این جریان قیام با حمایت برخی کشورهای غربی و رسانه سازی عوامل استکبار و صهیونیستی و ارتجاع منطقه ای خواستار حمایت آنها و تحت عنوان دروغ هایی مانند تقلب در انتخابات ریاست جمهوری شد. مثل اغتشاشات اخیر با اعلام دروغ مردم و جوانان را به خیابان ها بردند و در سال 1367 جسارت های زیادی علیه اعتقادات دینی ما کردند و حتی به عاشورا و رهبران دینی ما توهین کردند.

وی گفت: در آن زمان حکایت غم انگیزی بود، مخصوصاً در عاشورا که به عشق آقا اباعبدالله و یارانش خیمه ها و موکب ها را آتش زدند، جرأت کردند به مساجد بروند. و اماکن مذهبی و شعارهایی سر دادند و تندرو علیه دین و نظام ما بلند کردند.

زاهدی ادامه داد: مردم تا حدودی تحمل کردند که به خود بیایند و دست از توطئه و اغتشاش بردارند، اما وقتی دیدند وقیحانه این توهین ها و جسارت ها را انجام می دهند، حتی از تخریب اموال عمومی در 18 دی ماه ابایی نکردند و خواستند حمایت کنند. اسلام و انقلاب و ولایت و به خیابان ها ریختند.

وی گفت: این موج اقیانوسی از مردم زیرک و فهمیده ای که به صحنه آمدند و اعتراض گسترده ای به قیام کردند باعث شد تا قیام خاموش شود و نمایندگان استکبار در درون و خود استکبار در بیرون و عوامل آن به این نتیجه برسند که با این ملت و با انقلاب نمی توان شوخی کرد، انقلابی که صدها شهید، جانباز و آزاده داده و ریشه در عاشورای حسینی دارد، به راحتی تسلیم یاغیان و متعصبان نخواهد شد.

نماینده مردم راور تصریح کرد: به همین ترتیب در کشور ما نیز در اواخر شهریور ماه امسال با همین دروغ ها حدود دو ماه و نیم شکل گرفت و جالب است که وقاحت دنیا و نمایندگان آن در خارج از کشور از جمله رژیم سعودی که شبکه ایرانیان اینترنشنال و خود غربی ها شبکه منوتو راه اندازی کردند و بسیاری از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی روزانه دروغ هایی را علیه نظام و انقلاب مطرح می کردند که می تواند ذهن جوانان ما را منحرف کند و آنها را نسبت به انقلاب بدبین کند.

وی ادامه داد: عدم حمایت ملت و جوانان کشورمان باعث نقش بر آب شدن این توطئه شده است، لذا بر ما مسئولینی که خود را خادم مردم می دانیم بر آن است تا در این امر تلاش و کوشش کنیم. مردم عاقل و فهیم بیایید بر مشکلات اقتصادی فائق آییم تا این مردم احساس کنند که مسئولان واقعاً خدمتگزار آنها هستند.

محمدمهدی زاهدی در نهایت گفت: خواهش من این است که در 18 دی 1401 همه به میدان بیاییم و مانند 18 دی 87 شویم و دشمن بفهمد که این ملت همان ملت است، این ملت همان ملت است. همان آرمان ها اگرچه مشکلات اقتصادی وجود دارد انقلاب، اسلام و وحدت ملی در کشور فراتر از مشکل اقتصادی است دانش آموزان عزیز و دانشجویان عزیز از نخبگان کشور، دانشمندان، دانشگاهیان و معلمان، بازار، کارگران عزیز، همه ما انشاالله تا نوبت بعد در مراسم 18 آذر در سراسر کشور شرکت خواهد کرد. بیعت خود را با نظام و انقلاب و ولایت برسانیم و کیان ایران عزیزمان را به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید