انقلاب اسلامی اقتدار و عزت ایران را به جهانیان نشان داد/ اقتدار پلیس مرهون حمایت مردمی از ناجا است


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807583

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی اقتدار و عزت ایران را به جهانیان نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ ایرج هانی پور در گفتگوی اختصاصی با موج رسا; وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه مبارک فجر به همه مردم شریف ایران گفت: انقلاب اسلامی اقتدار و عزت ایران را در جهان به نمایش گذاشته است.

او گفت: «ما دست خالی شورش کردیم. امروز ایران اسلامی در قدرت کامل است».

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری راه امام خمینی (ره) را دنبال می کنند، تصریح کرد: مردم عزیز به اقتدار انقلاب اسلامی نگاه کنید.

وی با اشاره به تحریم های سرکوبگرانه گفت: تحریم های ظالمانه غرب از سال های اول انقلاب علیه این انقلاب نوپا اعمال شده و این تحریم ها همچنان ادامه دارد.

هانی پور با بیان اینکه متأسفانه قبل از انقلاب متأسفانه به غرب و اروپا وابسته بودیم، ادامه داد: متأسفانه استبداد در این دوران عفاف و حجاب را خدشه دار کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه قبل از انقلاب در کشور تصمیم نمی گرفتیم، گفت: اکنون به برکت انقلاب اسلامی همه تصمیمات در داخل کشور گرفته می شود و مردم ایران در انتخاب مدیران ارشد مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب در حال عقب نشینی هستند، خاطرنشان کرد: صبر و استقامت مردم، دشمنان را مجبور به عقب نشینی می کند.

هانی پور با بیان اینکه پلیس در تمامی ماموریت ها اطرافیان خود را احساس کرده است، افزود: حضور مردم در ماموریت های پلیس برگ برنده پلیس است.

وی گفت: اگر می گوییم پلیس موفقی هستیم به خاطر حمایت مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امنیت یک موضوع اجتماعی است، افزود: همه ما در ثبات امنیتی سهیم هستیم.

وی گفت: در سال های اخیر با توجه به تغییر روش های جرم و جنایت، پلیس گامی در جهت تخصصی شدن برداشته است و پلاس در راستای تحولات جامعه سعی در ایجاد یک سری تغییرات و پیشرفت با سبک و روش جدید خود داشته است. “

هانی پور با بیان اینکه نیروی انتظامی زاده انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ناجا یکی از دستاوردهای حکومت اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید