انقلاب اسلامی با سلاح و سیاست شکست خورده / از تاکید بر تداوم حرکت های انقلابی تا آگاه سازی جوانان از نقشه های شوم دشمن


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809207

مردم غیور جنوب کشور با تاکید بر فرامین مقام معظم رهبری به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و درک جوانان از نقشه های شوم دشمنان این مرز و بوم پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ توجه ویژه به بیانات مقام معظم رهبری برای رسیدن به جامعه آرمانی و همچنین تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه لحظه مهمی است.

ایران اسلامی در دهه‌های مختلف در شرایطی قرار داشت که نقش کلیدی ولی فقیه در نجات جامعه از بحران‌ها نقشی حیاتی داشت.

سخنان مقام معظم رهبری چراغ راه کشور است


87a7a621 2987 4c8a bda0 3764933d1d77 خبر خاکستری



آوادپور یکی از شهروندان بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سخنان مقام معظم رهبری همیشه چراغ راه کشور بوده است. وی در سال‌های اخیر بر آگاهی از تحرکات دشمن تأکید زیادی داشته است.»

این شهروند بندرعباسی با بیان اینکه در دیدار امروز با معظم له مردم تبریز بار دیگر بر این موضوع تاکید شد، افزود: نسل جدید کشور به ویژه نوجوانان و جوانان باید متوجه نقشه های شوم مردم باشند. دشمنان کشور تصمیم گیری و اقدام مناسب و به موقع برای جلوگیری از فروپاشی دستاوردهای انقلاب اسلامی.

ایران اسلامی از دیرباز تحت سیطره تهاجمات دشمن بوده است

به گزارش عوض پور، جامعه اسلامی ایران از دیرباز تحت سلطه هجوم دشمنان بوده است، یک روز با تجهیزات نظامی و ریختن خون مردم و یک روز با اغتشاشات و تهاجمات رسانه ای سعی در تضعیف آن دارند، اینها اسلام هستند. سیستم .

وی با اشاره به اینکه مردم غیور ایران اسلامی همواره به منویات مقام معظم رهبری توجه ویژه ای خواهند داشت، خاطرنشان کرد: چتر انقلاب اسلامی هر روز گسترده تر می شود و نه تنها مردم ایران بلکه بسیاری از کشورهای اسلامی نیز در این زمینه بهره می برند. سوال “بودن.

تصمیمات اشتباه مدیران سابق کشور را دچار مشکل کرد

فهاری یکی دیگر از شهروندان بندرعبا در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: کشور در سال های اخیر به دلیل عدم تصمیم گیری صحیح برخی از مسئولان دولتی دچار مشکل شده است.


d7605529 fb0a 49b6 a2ca 3a8628e3a892 خبر خاکستری



وی با بیان اینکه سخنان رهبری می تواند چراغ راه دولت گذشته باشد، گفت: عدم شنیدن برخی از مدیران ارشد دولت سابق باعث شده است که دود برخی بی توجهی ها به چشم ملت برود.

منویات حضرت آقا در مورد برجام جدی گرفته نشد

این شهروند بندرعباسی در جلسات مختلف دیپلماتیک به موضوع برجام و توافقات آبی دولت سابق اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این زمینه دستورات ویژه ای داشتند و بی توجهی به این نکات با تصمیمات غلط و سهل انگارانه دولت همراه بود. “

به برکت انقلاب ما پیشرفت های باورنکردنی داشته ایم

حیدری دانش آموز بندرعباسی با تبریک چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی به مردم خوب کشورمان گفت: پیشرفت های شگرف در زیرساخت های کشور به برکت انقلاب اسلامی میسر شده است.


8b078101 3c25 4c9d 9d1f d66fa3fbb97d خبر خاکستری



دانشجوی بندرعباسی افزود: سرعت پیشرفت علمی کشور نسبت به سایر کشورها شتاب بیشتری دارد و امروز نخبگان ایرانی آثاری را در سطح جهان به نمایش گذاشته اند که سایر دانشمندان از آن استقبال کرده اند.

اگر انقلاب نبود وضع فعلی کشور معلوم نبود

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت، معلوم نبود امروز وضعیت کشور چگونه بود، خاطرنشان کرد: منویات مقام معظم رهبری چراغ راه همه نسل های انقلاب اسلامی و رسیدن به اوج آرمانی خواهد بود. در کنار.

جوانان باید از تاکتیک های دشمن آگاه باشند

صادقی یکی دیگر از دانش آموزان بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به تدبیر چندین ساله دشمن گفت: جوانان این مرز و بوم باید بدانند دشمنان ما برای حفظ سلامت کشور چه می کنند.


82d8c286 3fc3 4435 8640 e6cf1f8ac02e خبر خاکستری



وی افزود: دشمنان به دنبال انحراف مردم از اهداف انقلاب هستند در حالی که مردم برای رسیدن به اهداف آرمانی و اسلامی خود انقلاب کردند و امروز سعادت جامعه در پرتو این انقلاب شکل می گیرد.

قبل از انقلاب در بندرعباس پیشرفتی حاصل نشد

این دانش آموز بندرعباسی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب هیچ پیشرفتی در شهر بندرعباس نداشتیم، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهر بندرعباس در مسیر توسعه قرار گرفت و امروز شناخته شده است. به عنوان یک کلان شهر و عضویت جهانی.

صادقی در بخشی دیگر از گفتگوی خود به مقاومت و ترویج این فرهنگ در میان جوامع ایرانی پرداخت و گفت: ما مقاومت را نه تنها در جنگ، بلکه در توسعه علم، فرهنگ و حتی سیاست در کشورمان می بینیم. باید در توسعه فرهنگ اقتصادی و همچنین فرهنگ مجازی دنبال شود.

ایجاد امید در جامعه با جهاد اقتصادی و جهاد تبیینی

وی ادامه داد: جهاد اقتصادی برای رسیدن به آرامش بیشتر در جامعه باید از اولویت های مدیران اقتصادی کشور باشد و از نظر تبیین نیز جهاد یکی از اولویت های بیان دستاوردها و کارکردها است.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: نقش جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری به آن توجه ویژه دارند می تواند نقش مهمی در ایجاد امید برای مردم و ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان این منطقه داشته باشد. دشمنان، بیایید جنگ داستان ها را با داستان درست به نفع خود پایان دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید