انقلاب اسلامی پدیده ای است که ریشه در حقایق ناب اسلام دارد


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807074

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را دستاوردهای اصلی و اساسی انقلاب دانست و گفت: از سوی دیگر دشمنان انقلاب اسلامی هوشیارانه در حال ایجاد تهمت و بدبینی نسبت به اسلام و اسلام هستند. مفاهیم انقلابی.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حشمت اله قنبری همدانی، استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی گفت: چهل و سه سال از حماسه آفرینی ملت ایران در سال 1357 می گذرد و معمولاً در ایامی که دهه مبارک فجر نامیده می شود، هم دشمنان انقلاب اسلامی و هم دوستداران انقلاب اسلامی اقدامات ویژه ای انجام می دهند.
وی با اشاره به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از دستاوردهای اصلی و اساسی انقلاب است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بر خلاف ما عمدا مفاهیم اسلامی و انقلابی را زیر سوال می برند.
استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به ظهور انقلاب اسلامی در دوران امام خمینی (ره) گفت: آنها از ملت و کشور خود دست برنداشته اند و حتی یک قدم به عقب برنداشته اند.
وی با اشاره به رفتار و روش در تاریخ نظام سلطه تاکید کرد: رفتار و روش نظام سلطه این است که کشور میزبان و ملت را از نظر سیاسی، حاکمیتی و امنیتی مانند آلمان که یک امر اقتصادی محسوب می شود تحقیر می کند. ابرقدرت از نظر حاکمیت و امنیت ملی کشوری تحقیر شده و دست نشانده ای است که برای جریان یهود وصیت می کند.
قنبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آزادی را به مردم ایران بازگردانده است، گفت: وظیفه اصلی انقلاب تامین امنیت مردمی است که علیرغم قیام‌های بزرگی که دشمن رهبری می‌کند نور و برکت آن نباشد. این انقلاب «معمولاً کشور مجبور نبود راه خود را ادامه دهد که این یکی از برکات آزادی انقلاب است.
وی با اشاره به رهایی مردم از یهودیت و نهضت بهائی از طریق انقلاب اسلامی تاکید کرد: برکت بزرگ انقلاب اسلامی که از حقوق بشر نیز محسوب می شد این بود که دست مردم را گرفت و آزاد کرد. از انقلاب یهود.جنبش بهائی.و به دست دین مبین اسلام سپرد.
استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به اینکه انقلاب معیار است، گفت: هزینه ها، کارآمدی و مشکلات در پایبندی مردم به ارزش های اسلام و انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه انقلابی پیشتاز است، گفت: وقتی نگاه واقعی در سایه او شکل گرفت، انقلابی پیشتاز خواهد بود و ما با وجود اینکه نوکر انقلابی هستیم، مثل حاج قاسم هیچ ضرری نکرده ایم. که نمونه است.» مسئول انقلاب است زیرا در سی سال گذشته تمام حیثیت دشمنان و صهیونیسم را تحقیر کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید