انقلاب ایران در کنار اسلام حقیقتی زنده است

زمان: 07:47 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805216

استاندار زنجان گفت: اسلام حقیقت زنده است پس انقلاب نیز حقیقت زنده است زیرا فرع و ادامه اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی ظهر امروز در جشن بزرگ دوازدهم بخمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن که در حسینیه ثارالله گلزار سفلی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران را به بعثت تشبیه کرده اند.

وی با بیان اینکه خداوند گاهی مردم را برای تجدید دین به درجات مختلف می فرستد، خاطرنشان کرد: ما امام راحل را در سطح خود می بینیم.

افشارچی افزود: اگر قرار است انقلاب ما با قیامت مقایسه شود، باید خود را با ویژگی هایی که خداوند در قرآن کریم در مورد اسلام، مسلمانان و مؤمنان فرموده است بسنجیم و بر اساس آن تکالیف خود را مشخص کنیم.

استاندار زنجان گفت: اسلام حقیقت زنده است پس انقلاب نیز حقیقت زنده است زیرا فرع و ادامه اسلام است.

وی با بیان اینکه حقیقت جان انقلابی هایی را می گیرد که برای آنها زحمت می کشند و خون می دهند، گفت: حقیقت زنده است، زاده می شود و رشد می کند و تقویت می شود و در مواردی آسیب می بیند و همه اینها ناشی از اساس است. حقیقت زنده است و بدانیم برای آن چه باید بکنیم.

افشارچی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: باید به گونه ای باشیم که دوستان را خوشحال و شگفت زده و کفار و دشمنان را خشمگین کنیم. نمونه آن در سالهای اخیر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بوده است.

وی افزود: همه باید این مسیر را طی کنیم و خودمان ببینیم که از این انقلاب تا کنون چه کرده ایم و چگونه به استحکام پایه های درخت انقلاب کمک کرده ایم.

استاندار زنجان با بیان اینکه انقلاب باید زایشی داشته باشد، گفت: انقلاب از جای ما و از حیات انقلاب زنده است و از جای ما زاییده است همانطور که در عرصه های مختلف از جمله صنعت، دفاع زاییده است. ، اقتصاد و غیره. n.”

وی گفت: استقلال تقاضای زیادی دارد و هزینه دارد و مستقل بودن بسیار سخت است.

افشارچی خاطرنشان کرد: باید به درون خود نگاه کنیم و ببینیم برای این موجود زنده انقلاب اسلامی چه کرده ایم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در زمان جنگ توان دفاع از خود را نداشتیم اما شهدا رفتند و خون، انرژی، نیرو و جان خود را گذاشتند و متوجه این موضوع شدند، گفت: شاید نیازی به فداکاری برای مردم نباشد. انقلاب امروز از همین جاست، اما باید دید وظیفه ما چیست و برای زنده ماندن انقلاب چه کرده ایم.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: امروز همزمان با سالگرد انسان گرایی در کشور است.

وی با بیان اینکه امسال 2 برنامه با نگاهی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان منبع برنامه در نظر گرفته شد، گفت: محور اول; تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و محور دوم؛ ترویج جشن های پیروزی انقلاب اسلامی.

حجت الاسلام ناصر گفت: در راستای این دو محور گام های خوبی برداشته شده و زمینه برای حضور مردم و ایجاد شور و نشاط در بین مردم فراهم شده و خدمت رسانی به مردم مورد تاکید است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه راهپیمایی 22 بچمن اصلی ترین برنامه ای است که شورا در آن حضور مستقیم دارد، گفت: 22 بچمن امسال مصادف با روز جمعه است و مقدمات این مراسم آماده شده است، اما راهپیمایی با اجازه صورت می گیرد «تاج و احوال شهرها به شرط تاج.

وی خاطرنشان کرد: با مجوز ستاد مبارزه با کرونا، مراسم 22 بهمن از چهارراه شهید مدرس تا مصلای جمعه برگزار می شود و با سخنرانی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران (امیر موسوی) برگزار می شود. ).

حجت الاسلام ناصر گفت: در دهه فجر امسال با رهبر معظم انقلاب تفاهم نامه دیگری منعقد می کنیم که تا آخرین نفس در کنار انقلاب اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید