انگیزه بالایی داریم اما کار برای تکرار برد در مسابقه سخت شده / بازی ما با پرسپولیس برای تماشاگران راحت خواهد بود.


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809232

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: بازی اول را بردیم و بازیکنان ما فوق العاده بودند و معتقدند می توانند دوباره این کار را انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر فوتبالی یکی از بهترین های ایران است اما ما هم آلومینیوم هستیم و این توانایی را در بازیکنانم می بینم که کار بزرگی انجام دهند. کار در حالی که بازی پیش می رود ( برتری آلومینیوم مقابل پرسپولیس).

وی ادامه داد: در تمرینات چند روز اخیر دیدم بازیکنانم انگیزه بالایی دارند. طبق برنامه ریزی هایمان شاهد بازی خوبی از آلومینیوم خواهیم بود و از نظر گلزنی هر تیمی که از فرصت ها بهتر استفاده کند برنده می شود و امیدوارم تیم ما باشیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و در این چند روز خیلی خوب کار کردیم. امیدوارم بچه های ما بازی خوبی انجام دهند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان اینکه همه بازیکنانش را برای بازی مقابل پرسپولیس در اختیار دارد و محروم نمی شود، گفت: بازی اول را بردیم و بازیکنان ما فوق العاده بودند و معتقدند باز هم می توانند این کار را انجام دهند. اما همانطور که گفتم این کار سختی است زیرا پرسپولیس مدتی است که در شرایط خوبی قرار دارد. بازیکنان ما بسیار توانا هستند و قطعا می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. معتقدم بازیکنان آلومینیوم فردا یکی از بهترین بازی های لیگ را برگزار خواهند کرد. امیدوارم بازی برای بینندگان راحت باشد و بینندگان از تماشای این مسابقه از تلویزیون در خانه لذت ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید