انیمیشن «سلام ابراهیم» سینمایی شد


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856016

نسخه انیمیشنی «سلام ابراهیم» که به زندگی شهید ابراهیم هادی ملقب به علمدار کمیل می پردازد در مرکز پویانمایی صبا تولید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نسخه سینمایی انیمیشن سلام ابراهیم با کیفیت 4K در مرکز پویانمایی صبا آماده شده است. این انیمیشن درباره شهید ابراهیم هادی ملقب به علمدار کمیل است و از رشادت ها و رشادت های این سرباز امام (ره) می گوید.

محمد رحیم لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار انیمیشن برای شخصیت های ملی و میهنی گفت: مورد.

رئیس مرکز پویانمایی صبا درباره این انیمیشن گفت: شهید ابراهیم هادی می تواند الگوی خوبی برای جوانان و نوجوانان باشد و برشی از زندگی دلاورانه مدافعان دفاع مقدس را روایت می کند. ناگفته هایی از زندگی این شهید وجود دارد که اکنون در قاب عکس به نمایش درآمده و به انیمیشن «سلام ابراهیم» رنگ و بوی باکرگی بخشیده است.

لبنان درباره زمان اکران این اثر نیز گفت: پس از انتشار نسخه سینمایی، فصل اول این سریال 100 قسمتی از شبکه های سیما پخش می شود.

اسدولا دیانتی تهیه کننده این انیمیشن نیز درباره این سریال گفت: این انیمیشن در چهار فصل تقسیم بندی شده است. از کودکی تا نوجوانی، از نوجوانی تا انقلاب و تغییرات شخصیتی برای شهید ابراهیم، ​​اتفاقات انقلابی که برای او در جبهه غرب رخ داد و در نهایت از پایان فصل سوم تا پایان فصل آخر، اتفاقاتی در جبهه جنوبی و کانال شتر روایت می کند که چه اتفاقی افتاده است.

اسماعیل یوسفی کارگردان انیمیشن سلام بر ابراهیم نیز درباره این اثر گفت: کل پروژه در داخل کشور تولید شده و با کیفیت 4K پخش می شود.

انتشار کتاب «سلام بر ابراهیم» با استقبال چشمگیر علاقه مندان به کتاب مواجه شد و این اثر یکی از پرفروش ترین کتاب ها در حوزه حراست است. شهید ابراهیم هادی ملقب به علمدار کمیل در 10 اردیبهشت 1362 در میدان خراسان تهران به دنیا آمد. بازدید از کمیته جوانان وحدت اسلامی و همراهی و شاگردی استادی چون علامه محمد تقی جعفری در شکوفایی شخصیت ابراهیم بسیار مؤثر بود و رشادت های فراوانی را در دوران پیروزی انقلاب نشان داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید