اهدای جهیزیه به 42 زوج جوان همراه با برگزاری جشن فاطمیه در شهرستان جیرفت


ساعت: 04:36
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914858

ذکر شده در مراسم عقد فاطمیه و اهدای جهیزیه به 42 زوج جوان؛

رضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ اقتصادی راه و شهرسازی خاتم الانبیاء(ص) گفت: این سازمان 2 هزار و 350 جهیزیه بین زوج های جوان، 350 هزار بسته کمک معیشتی و 250 بسته آموزشی را در کارنامه خود توزیع کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، رضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ اقتصادی، راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در مراسم عقد فاطمیه و اهدای جهیزیه به 42 زوج جوان جیرفت گفت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) m.n.) اردوگاه در سراسر کشور در خدمت مردم و انجام پروژه های عمرانی از جمله نفت و گاز.

مدیرعامل هلدینگ اقتصادی، راه و شهرسازی خاتم الانبیا (ص) افزود: بیش از 40 درصد بنزین مصرفی کشور در پالایشگاه های ساخته شده توسط قرارگاه خاتم تولید می شود.


63 خبر خاکستری

رحمانی خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در 27 استان کشور فعالیت دارد و با اجرای این طرح ها برای 50 هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: سپاه همانطور که در بحث نظامی منشأ خیر و برکت است در حوزه سازندگی نیز سهم بسزایی دارد و هفته گذشته افتتاح خط ریلی زاهدان-خاص و خدمات عمومی قرارگاه خاتم را داشتیم. پایگاه مایه امید به آینده ای روشن برای کشور است.

مدیر عامل هلدینگ اقتصادی، راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: قرارگاه تاکنون 250 کیلومتر مترو ساخته و به زودی ساخت انبوه مسکن آغاز می شود.

وی درباره محرومیت زدایی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) 21 هزار پروژه، 2700 مسجد، 4 هزار مدرسه، 500 پروژه آبرسانی و 590 یادمان شهدا و گلزارها را به اتمام رسانده است.

رحمانی درباره کارهای انجام شده توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در سمت پروژه های عمرانی گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) 2 هزار و 350 جهیزیه بین زوج های جوان، 350 هزار بسته حمایتی معیشتی و 250 بسته آموزشی در آرشیو خود توزیع کرد.


62 خبر خاکستری



حجت الاسلام و المسلمین میشم طارم امام جمعه جیرفت در مراسم عقد فاطمیه و جهیزیه 42 زوج جوان گفت: در سال های اخیر شاهد زحمات سردار نظری بوده ایم که سیل در جنوب کرمان از جمله آنهاست. .

امام جمعه جیرفت افزود: ما هیچ نهادی دلسوزتر از بسیج و سپاه نسبت به مردم نداریم و قرارگاه حاتم الانبیاء(ع) قرارگاه پربرکتی است که همواره پشتیبان نظام بوده و در خدمت مردم بوده است. کمپ در سراسر ایران کارهای معجزه آسایی انجام داد.» شرایط سخت تحریم این کارها را با حضور مهندسان جوان و به بهترین شکل ممکن انجام داد.


98 خبر خاکستری

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه طرالله استان کرمان در مراسم عقد فاطمیه و جهیزیه 42 زوج جوان جنوب کرمان که در شهرستان جیرفت برگزار شد، ضمن تبریک روز پرستار گفت: یکی از پرطرفدارترین اتفاقات. با خدا ازدواج است.»

فرمانده سپاه طرالله استان کرمان افزود: قرارگاه حاتم الانبیاء(ص) علاوه بر پروژه های بزرگ در کشور برای رفاه حال مردم فعالیت می کند.

سردار نظری خاطرنشان کرد: تنها 5 کشور دنیا مانند هلدینگ اقتصادی، راه و شهرسازی قرارگاه حاتم الانبیاء(ص) می توانند پل و راه آهن بسازند و علاوه بر پروژه های عمرانی، تعداد زیادی پروژه محرومیت زدایی نیز وجود دارد. از این اردوگاه انجام شد.

وی در پایان با تبریک به زوج های جوان گفت: از زوج های جوان می خواهم در زندگی قوی باشند چرا که خداوند روزی می دهد و با تفاهم و سازش رزق می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید