اهدای 450 سری جهیزیه و افتتاح 790 باب منزل مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد

ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785497

ناصر صالحی با اشاره به اهدای 450 دستگاه جهیزیه به عنوان هدیه از سوی مقام معظم رهبری زوج های جوان در کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 790 منزل مسکونی برای آسیب دیدگان زلزله 30 ریشتری در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات رسانی بسیج سازندگی استان گفت: بسیج سازندگی در توسعه مناطق فقیرنشین استان پیشگام است.

صالحی افزود: 450 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری در آیینی به نام طرح ازدواج آسان همزمان با هفته بسیج به زوج های جوان اهدا می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت ها و اقدامات جهادی تعطیل نیست، خاطرنشان کرد: در مناسبت های مختلف گروه های جهادی سازماندهی شده در استان اقدامات محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم را انجام دادند و بیش از هزار گروه جهادی در استان فعالیت داشتند که بالغ بر 600. گروه ها فعال هستند.

وی از افتتاح 649 منزل مسکونی توسط سپاه فتح در هفته سازندگی بسیج خبر داد و گفت: در این هفته بالغ بر 140 منزل زلزله زدگان شهرستان دنا افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح ابتکار استانی از برگزاری رزمایش برای تجهیز گروه های جهادی در سراسر استان خبر داد و گفت: برای تسهیل کار گروه های جهادی و خدمات رسانی به گروه های جهادی مناطق سریعتر

به هر حال صالحی گفت که «خدمت به مردم» و زدودن غبار غم از دل و جان مردم این دیار همواره شعار جهادگران بسیجی بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید