اهل بیت رسول خدا (ص) مترجم کلام خدا هستند / هیچ کس از هیچ دین و مذهب نباید اهل بیت (ع) را توهین کند.

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792145

مولوی هلکی گفت: اهل بیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم مورد احترام اهل سنت هستند و در واقع مترجمان کلام الله هستند و هیچ کس در هیچ دین و مذهب نباید اهل بیت را توهین کند. بیت -باطع (ع).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبدالعزیز هلکی امام جمعه اهل سنت روستای درمیان در خصوص توهین مولوی گرگیج به اهل بیت پیامبر(ص) در گفت و گو با هاورستان گفت: پیامبر اهل بیت(ص) بسیار مورد احترام است. اهل سنت، زیرا وقتی پیامبر می فرماید دو سنگ گرانبها را در میان شما قرار می دهم که یکی قرآن و دیگری از اهل بیتم یعنی اهل بیت رسول الله است. .) مترجم کلام الله هستند و هیچکس در هیچ دین و مذهب نباید از اهل بیت (ع) باشد. توهین. اکنون رفتار کفار در این زمینه مورد مناقشه نیست، اما مسلمانان حق ندارند توهین کنند.

وی افزود: تا زمانی که در دعای ما نام اهل بیت (ع) نیامده و یا درود بر ایشان وارد نشود، نماز ما تمام نمی شود، پس جایی برای توهین نیست و این قلب اسلام است که باید. در تمامی برنامه ها و مراسم مذهبی هر دو کشور حضور دارد.«در ایران حفظ شده است.

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان گفت: در تقویم روزی به عنوان هفته وحدت داریم که علمای شیعه و سنی در آن می نشینند و به تبادل نظر و تبادل نظر می پردازند تا محبین اهل بیت(ع) آشنا شوند. “

خالقی با اشاره به اینکه جامعه اهل سنت به اهل سنت معروف است، گفت: سنی به این معناست که راه و روش پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و عبادت اهل بیت (ع) از ماست. واجبات دینی

گفت: اصلاً نمی توان بدون محبت اهل بیت(ع) زندگی کرد، زیرا اول هر نماز و خطبه ازدواج و سلام بر اهل بیت است. وقتی سلام و محبت اهل بیت(ع) در همه برنامه ها و مراسم مذهبی و معنوی ما وجود دارد دیگر لازم نیست در فضای مجازی درباره آن صحبت کنیم.

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان گفت: افرادی که این گونه مسائل را مطرح می کنند و به اهل بیت(ع) توهین می کنند یا مسلمان کامل نیستند یا از داعش و گروه های عقیدتی هستند.

هالگی یادآور شد: با شناختی که دارم همه اهل سنت استان گلستان عاشق اهل بیت(ع) هستند و حتی میلاد خوانی باشکوهی برای اهل بیت(ع) برگزار می کنند که در جای دیگر وجود ندارد.

وی با اشاره به سوء استفاده دشمن از چنین مواردی گفت: دشمن آرام نمی نشیند بلکه همیشه برای ایجاد تفرقه تلاش و سرمایه گذاری می کند تا مجلس مضحک شود اما در نهایت چیزی دستگیر نمی شود.

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان گفت: اکنون که روابط ایران با همسایگان بهتر شده است، دشمن به دنبال ورود از طریق تفرقه و ایجاد تفرقه است. اما با هوشیاری دولت و ولی فقیه که همیشه دوراندیش هستند فرقی نمی کند در حالی که جای گمانه زنی برای خارجی ها وجود دارد.

حلیگی گفت: در این زمینه هوشیاری مردم شرطی است که اهل سنت باید بدانند; او معتقد به شئون اسلامی است و قرآن کریم و سنت رسول خدا و اهل بیت (ع) اوج کارشان است. و وقتی پیغمبر صلی الله علیه و آله و سلم اصرار دارد که اهل بیت را برای شما بگذارد، جای اعتراضی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید