اهمیت نتیجه در «دربی» دوچندان شد

فنونی زاده درباره عملکرد استقلال مقابل آلومینیوم اراک گفت: آبی ها با وجود اینکه چند بازیکن کوتاهی داشتند و می توانستند به جای یک گل چند گل بزنند، بازی خوبی ارائه کردند، اما مهاجمان استقلال از اشتباهات مدافعان آلومینیوم استفاده کردند. آنها نمی کنند

وی درباره آلومینیوم اراک نیز گفت: این تیم با رحمتی بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت. آنها در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه استقلال وارد کردند، اما دروازه بان استقلال و خط دفاعی هوشیار مانع از گلزنی حریف شد و آلومینیوم مقابل استقلال شکست خورد.

وی درباره دیدار شنبه هفته آینده استقلال مقابل هوادار نیز گفت: هوادار اگرچه روز گذشته شکست مقابل پیکان را پذیرفت اما نمی توان این تیم را قبل از باخت تیمی دانست. ساکت الهامی همیشه مقابل تیم های بزرگ خوب بازی کرده است. استقلالی ها هم می دانند که برای رسیدن به قهرمانی باید بازی های باقی مانده خود را با برد به پایان برسانند تا با تمام توان به میدان می روند تا با برد مقابل هواداران خود را برای دربی آماده کنند.

وی درباره عملکرد ساپینتو نیز گفت: با وجود اینکه در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفت و هیچکس از او راضی نبود، اما با داشتن ترکیب ثابت، عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و شاهد پشت سر هم بودیم. در هفته های اخیر پیروز شد و او را به یکی از امیدهای اصلی تبدیل کرد. از نو.

فنونی زاده در نهایت در پاسخ به این سوال که کدام تیم در پایان فصل قهرمان می شود، گفت: شرایط بالای جدول بسیار پیچیده است، اما معتقدم دربی نقش تعیین کننده ای در این قهرمانی سالانه لیگ خواهد داشت. سپاهان امیدوار است استقلال و پرسپولیس به تساوی برسند اما مجاری ها هم می دانند که برای کسب عنوان قهرمانی باید به عنوان برنده زمین مسابقه را ترک کنند، بنابراین استقلالی ها امیدوارند این دیدار را با برد به پایان برسانند تا یکی از امیدهای اول قهرمانی باشند. قهرمانی در پایان این فصل..

دیدگاهتان را بنویسید