اورژانس بیمارستان 22 باخمن هوو به بهره برداری رسید


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914937

همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اورژانس، بیمارستان 22 بهمن خواف به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; مهدی عباسپور فرماندار شهرستان خواف در مراسم افتتاحیه بیمارستان اورژانس 22 بهمن خواف گفت: همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و به همت شرکت اوپال پارسیان سنگان هستیم. شاهد افتتاح اورژانس بیمارستان 22 بهمن خواف بودیم که برای ساخت آن 140 میلیارد ریال هزینه شد. این پروژه و حدود 40 میلیارد ریال برای تجهیزات اورژانس از محل مسئولیت های اجتماعی انجام شد.



وی ضمن قدردانی از اقدامات شرکت های صنعتی و معدنی در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود گفت: شرکت های معدنی در حالی که با مشکلات تولید مواجه هستند، همچنان در کنار مردم و همراه با مردم برای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود تلاش می کنند.

وی افزود: در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز مدیران شرکت های صنعتی و معدنی آمادگی خود را برای احداث پروژه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، راه، ساختمان مدارس و سایر بخش های مورد نیاز شهرستان اعلام کرده اند و انشاالله پروژه ها شناسایی خواهند شد. و به صورت دوره ای اجرا می شود.

احراری رئیس شورای اسلامی شهر کف ضمن قدردانی از اقدامات شرکت اپال پارسیان سنگان گفت: با بهره برداری از این طرح با توجه به جمعیت زیاد شهر قطعا خدمات بهتر و بیشتری به بیماران ارائه خواهد شد. .

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: امروز اگر اورژانس بیمارستان 22 بهمن راه اندازی شد، برای جبران زحمات پرستاران و کادر درمانی بود. چون زحمات و تلاش های این عزیزان در این چند سال است.» این آخری برای هیچکس فراموش نشدنی است.

سمیعی نژاد تصریح کرد: پیشنهاد می کنم نام این اورژانس شهید سلامت نامیده شود تا بتوانیم قدردان زحمات این عزیزان در این جبهه باشیم.

وی افزود: بسیار خوشحالیم که می‌توانیم به مردم و به‌ویژه مردم منطقه خدمت کنیم. خداوند ثروت های الهی را در این شهر قرار داده است تا مسئولان نظام علاوه بر توسعه اقتصادی، توسعه اجتماعی را در منطقه ایجاد کنند».

سمیعی نژاد گفت: در راستای سیاست های توسعه ای مردم منطقه، ایفای مسئولیت اجتماعی با توسعه متوازن است.

وی با اشاره به اینکه شرکت های صنعتی در منطقه سنگان در حال توسعه هستند و سرمایه گذاران مسئولیت اجتماعی خود را فراموش نکرده اند، گفت: انشاالله بتوانیم زیرساخت ها، زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان را توسعه دهیم. با توجه به سیاست هایی که تعریف کرده ایم باید در خدمت مردم باشیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان ادامه داد: با توجه به بودجه هایی که هر ساله برای توسعه اجتماعی در نظر می گیریم، انشاالله در یک هدف و برنامه برای مردم هزینه می کنیم.

سمیعی نژاد با اشاره به راه اندازی کارخانه کنسانتره شرکت اوپال پارسیان، خاطرنشان کرد: عمده مشکلات پیش آمده ناشی از تحریم های دشمنان برای جلوگیری از توسعه برمه با سیاست های برنامه ریزی شده توسط کارشناسان داخلی و پیمانکاران تا ابتدای سال جاری میلادی است. سال 1403 این کارخانه به مرحله تولید می رسد و برای بیش از 1000 نفر شغل ایجاد می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید